וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקים את העסק בשביל אבא: הסיפור המרגש של בית הדפוס בחולון

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 14:00

ויטלי ארדיטי הקים את "אר. דיויד" ב-2007. מאז שסבל משבץ מוחי, משפחתו גם סועדת אותו וגם מתפעלת את העסק, שעצם קיומו מספק לויטלי כוחות לשיקום המדהים שהוא עובר. זה כמובן לא פשוט כלל - אז איך הם עושים זאת וכיצד תוכלו לעזור לעסק הקטן והמקומי שלהם להחזיק מעמד?

אר. דיויד. באדיבות המשפחה
משפחת ארדיטי/באדיבות המשפחה

העסקים הקטנים בישראל חוו שנה לא פשוטה בכלל ב-2020 בשל מגפת הקורונה שהובילה לסגרים רבים והצריכה מהם שינויים, התאמות והסתגלות מהירה למצב החדש.

אולם כיום קל לשכוח שעוד לפני שהקורונה שיבשה את חיינו, חלק גדול מאותם עסקים נדרשו למאבק יומיומי ובלתי נגמר על מנת להמשיך לקיים את עצמם - קחו לדוגמה את הסיפור המרגש של בית הדפוס "אר. דיויד", עסק קטן, כחול-לבן, שהמקרה שלו יכול להאיר את העיניים של כולנו לסיטואציה המורכבת.

את בית הדפוס, השוכן באזור התעשייה בחולון, הקים ויטלי ארדיטי ב-2007. לאורך השנים, ויטלי עמל על טיפוח ושדרוג העסק ללא הרף, בעוד אורית אשתו סייעה לו בכל הנוגע להנהלת חשבונות ובק-אופיס.

בשנת 2018 חווה בית הדפוס שנה קשה וסבל מרווחים מועטים, מה שהשפיע על מצבו הגופני של ויטלי. הוא סבל מלחץ דם גבוה וחרדה מחוסר הפרנסה ולבסוף, לקה בשבץ מוחי. לפני כניסתו לניתוח ביקש ויטלי מאורית רק דבר אחד - שתשמור על העסק, כדי שיהיה לו לאן לחזור.

הרופאים שטיפלו בויטלי לא האמינו שהוא ייצא מהמצב הקשה בו שרה, וחששו שהוא יישאר צמח לכל המשך חייו, אולם הוא הפתיע את כולם וכיום נמצא בהכרה מלאה ומתפקד. יחד עם זאת, ויטלי זקוק לסעד מתמיד מצד אורית וילדיו.

אר. דיויד. באדיבות המשפחה
המשפחה כולה התגייסה/באדיבות המשפחה

וכך נוצר מצב בו היא, ושני הילדים הבוגרים, ימית בת ה-23 ודיוויד בן ה-21, גם לקחו את המושכות על העסק וגם ממשיכים לסעוד את ויטלי מסביב לשעון. זה לא פשוט כמובן - בעודם מנסים לייצב את העסק, פרצה מגפת הקורונה והעבודה הופסקה כליל. כיום המשפחה מנסה לשקם את המצב, כאשר דיוויד מתפקד כאיש המקצוע המרכזי במקום ויטלי, ומפעיל את כל המכונות ואילו ימית מסייעת בניהול הדיגיטל, בעוד שאורית עובדת ללא הפסקה. זה לא היה החלום של אף אחד מהם, אבל עבור ויטלי - הם לא מוכנים לוותר על העסק ומאמינים שזה בדיוק מה שנותן לו את הכוחות להמשיך להשתקם ולחיות.

בשל המצב, המשפחה נאלצה להשתמש בכל חסכונותיה, מה שהוביל לפני חצי שנה את ימית לפתוח בקמפיין גיוס המונים. נכון להיום, העסק עדיין זקוק ליותר פרנסה כדי לכלכל בהצלחה את המשפחה ולתחזק את עצמו והמשפחה מקווה שהציבור הרחב יפנה לבית הדפוס וישתמש בשירותיו, על מנת ש"אר. דיויד" יוכל להמשיך להתקיים כעסק קטן, עד שויטלי ישוב לאיתנו ויוכל לחזור אליו.

ומה בין היתר תוכלו למצוא ב"אר. דיויד"? ובכן, כמעט כל מה שאפשר לחשוב עליו, כולל כוסות זכוכית, יין וצ'ייסרים שאפשר למתג, אביזרים מעולים לטיסות, טיולים ונסיעות (בתקווה שיחזרו בהקדם!) שתוכלו לכתוב עליהם את השם שלכם או של החברה שלכם, בקבוקי ספורט למיתוג, גאדג'טים ואביזרים לסלולר, מגוון חולצות וכובעים, מתנות מיוחדות לחג, עטי יוקרה ומוצרי כתיבה ומשרד, פנסים, מחזיקי מפתחות, שעונים ועוד, ואפילו שלל מבצעים מיוחדים.

אתר העסק: https://ardavidprint.co.il/

הפייסבוק העסקי: https://www.facebook.com/RDaviDprints

הפייסבוק של אורית ארדיטי: https://www.facebook.com/oritvitali.arditi

הפייסבוק של ימית ארדיטי: https://www.facebook.com/yamitrdt

האינסטגרם של ימית ארדיטי: https://www.instagram.com/_lilsea_/

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • בית דפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully