וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו את הקולקציה המובילה בישראל, והכל עם שירות טוב וחיוך"

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 16:23

במשך 25 שנים מנהל אבי מורנו את "פרפקטו חיפויי קירות ורצפה". ביקרנו אצלו, כדי ללמוד על המהפך הדיגיטלי שהעסק עשה והאפשרויות שיגרמו לכם לרוץ לשדרג את הבית

בווידיאו: ביקור אצל אבי מורנו מ"פרפקטו חיפויי קירות ורצפה"/עריכה: דפי מקל

אבי מורנו מנהל את "פרפקטו חיפויי קירות ורצפה" כבר 25 שנים. "העסק שלנו בנוי בעיקר על עיצוב וחיפוי של קירות ורצפה בחומרים קלי משקל", הוא מספר.

כיום, ל"פרפקטו" יש את קולקציית הטפטים המובילה בישראל והיא ממשיכה לתת דגש על הובלת התחום והחידושים הבלתי נגמרים הקיימים בו, "והכל עם שירות טוב וחיוך", מוסיף מורנו.

כמו כל עסק שרוצה להצליח ב-2021, גם ב"פרפקטו" הבינו שיש צורך בשינוי: "במשך שנים פרסמנו בכל מיני אפיקים שונים, אבל היום אין תחליף לפרסום ברשת ואכן, שם העסק פועל ברובו. זה כולל רשתות חברתיות, חברות שאנחנו עובדים איתן ועוד. באופן קבוע, אנחנו יושבים במשך כמה שעות בכל פעם ועובדים על הקידום ברשת, כי זה מה שמוביל אותנו קדימה. בלי זה, לעסק אין חמצן".

כמסר למנהלי ובעלי עסקים אחרים, אומר מורנו: "גם אם בהתחלה זה נראה מעט מסובך, למעשה זה ממש פשוט ואחרי פעמיים או שלוש של עבודה ברשת, מתחילים להבין. אפשר גם לקבל מעט עזרה מבעל מקצוע, כי זה ממש משנה את רמת הפעילות בעסק שלכם מקצה לקצה".

"פרפקטו" עובדת כבר שנים ארוכות עם B144 ומחזיקה בכרטיס עסק באתר, בעזרתו לקוחות מוצאים אותה: "זה עוזר לנו המון מבחינת חשיפת המוצרים", מבהיר מורנו לסיום.

לעמוד של "פרפקטו" ב-B144

לאתר "פרפקטו"

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • חיפויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully