וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים לשניצל? מצאנו את ה-מקום בשבילכם

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 9:35

בסניף הארבעה של שניצל קומפני אפשר להתפנק עם ארבעה טעמים שונים, מגוון בשרים נוספים ושלל תוספות, סלטים ורטבים טריים ואיכותיים. הזכיין ניר שם דגש גם על החוויה המושלמת לכל לקוח ויודע: "להיות בדיגיטל זה ה-כלי היום, משהו שכל עסק חייב". צפו בביקור אצלו

בווידיאו: ביקור בשניצל קומפני בסניף הארבעה, תל אביב/עריכה: דפי מקל

גבוה ברשימת המאכלים האהובים ביותר על הישראלים אפשר למצוא את השניצל, ובדיוק בגלל זה אנחנו לא מוכנים להתפשר על פחות ממעולה.

ניר הורנשטיין, הזכיין של שניצל קומפני הנהדר בסניף הארבעה, בתל אביב, יודע את זה ודואג לספק גם מנות טריות ומפנקות וגם חוויה מושלמת: "אנחנו אוהבים לשמח אנשים ולעשות להם טוב", הוא מספר. "כשלקוח יוצא מהדלת ואומר 'תודה', זה עושה לנו טוב על הלב וזו החוויה שאנחנו רוצים לתת להם".

בשניצל קומפני אפשר למצוא ארבעה טעמים שונים: קלאסי, עשבי תיבול, בצל ופפריקה ושום, ומי שמעדיף משהו אחר, יכול גם להתענג על פרגיות או קבב משובח, לצד מגוון תוספות כמו אורז, פירה, פתיתים, קוסקוס, סלטים ועוד: "אנחנו עובדים עם חומרי הגלם הכי איכותיים שיש", מעיד ניר. "כל הסחורה שלנו טרייה, כולל הרטבים והסלטים שאנחנו מכינים בכל יום. אני מאמין במוצרים שהם בגובה העיניים, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים פה".

כמובן שגם בשניצל קומפני התמודדו בשנה האחרונה עם הקורונה, שהובילה לדגש גדול על משלוחים. לכן, יודע ניר, "חשוב מאוד להיות נוכח היום בדיגיטל. זה ה-כלי הכי חשוב לדעתי, משהו שכל עסק חייב, כי זו חשיפה אדירה לאלפי אנשים".

את החשיפה הזו משיג הסניף שלו דרך פרסום ב-B144: "ככה גם אנשים שלא מהסביבה יכולים למצוא אותנו" - פתרון מושלם להמונים שמגיעים מדי יום לתל אביב ומתים לאיזה שניצל טעים ביותר.

לעמוד של שניצל קומפני, סניף הארבעה ב-B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully