וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירה שמשגעת את צעירי ישראל

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 9:19

אם יש בירה שאתם חייבים להכיר - זו בירה מוסקו. היא מיוצרת במבשלת בוטיק מיוחדת של הזוג אמיר ואיריס לב ומציעה שבעה סגנונות מושלמים, שיתאימו בול לערב חמים בבית, על חוף הים או בפאב האהוב עליכם. הנה הבירה הבאה שלכם

בירה מוסקו. באדיבות החברה,
בירה מוסקו/באדיבות החברה

הקיץ הישראלי, כפי שכולנו יודעים, חם במיוחד ופעם אחר פעם, בין אם אנחנו בבית, על חוף הים או בפאב או מסעדה (אליהם סוף כל סוף אפשר לחזור!), אנחנו מרגישים שאנחנו פשוט חייבים משהו צונן, טרי וטעים - בירה איכותית ומפנקת, שתשלים לנו את החוויה בצורה האולטימטיבית.

אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מרגישים בתקופה הזו צורך חזק מאי פעם לעזור לעסקים הישראלים הקטנים, שנלחמו בשנה האחרונה כדי לשרוד את משבר הקורונה, אתם ממש רוצים להכיר את בירה מוסקו, המיוצרת במבשלת בירה ישראלית ומשפחתית במושב זנוח, בהרי יהודה.

בירה מוסקו היא ה-בירה החדשה בסביבה ויותר ויותר צעירים ישראלים "משתגעים" ממנה כיום, בזכות הטעם המיוחד שעובר דרך כל כוס שנמזגת מחבית של מוסקו או בקבוק מעוצב ומגניב. בין היתר תוכלו למצוא אצלם:

בירת אייל אדומה - בירה חזקה (6.5% אלכוהול) שמשלבת טעמי לתת קלוי עם רמיזות של אגוז וקפה, מה שיוצר חיבור מדויק בין מרירות למתיקות קלה.

בירת אייל בהירה - עוד בירה חזקה (6.5% אלכוהול), קלאסית לקיץ הישראלי, עם טעמים פירותיים וסיומת במרירות בינונית המזכירה טעמי אשכוליות.

בירה סטאוט - בירה מדהימה לחובבי הסטאוט. מציעה שילוב של טעמים קלויים מודגשים, מרירות בינונית וסיומת ארוכה ויבשה עם רמיזות של וניל.

בירת חיטה - לחובבי הטעמים הפירותיים. הבירה הזו מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד ומכיל 5.9% אלכוהול.

בירה מוסקו פילזנר - בירה כיפית וקלילה בסגנון צ'כי, במרירות בינונית האופיינית לפילזנר. מתאימה מאוד לקיץ הישראלי. 3.8% אלכוהול.

בירה מוסקו מעושנת - בירת אייל עם טעמים מעושנים מיוחדים. שילוב של מתיקות קלה עם סיומת ארוכה ויבשה. שילוב מעניין עם רוב סוגי האוכל. 7% אלכוהול.

בירה מוסקו ג'וסי - בירת ניו אינגלנד IPA, בעלת טעמים טרופיים, מרעננת ומפתיעה. 5.8% אלכוהול.

בירה מוסקו. באדיבות החברה,
בירה מוסקו/באדיבות החברה

את כל הטוב הזה מובילים איריס ואמיר לב, הורים לארבעה, הנשואים כבר 24 שנים. השניים חזרו בתשובה לפני כ-15 שנים וכך, אמיר הגיע לעסקי הבירה במקרה לחלוטין. שותפו לשעבר הכין בירה ביתית וכאשר אמיר הגיע לטעום - הוא התאהב. "הקב"ה זרק אותי לתוך הבירה ופשוט התחלתי לשחות", הוא נזכר.

אמיר החל לחקור את התחום ולהכין בירות ביתיות משלו ובעקבות הביקוש, פתח מבשלה עם אותו שותף. כאשר השניים התפצלו, איריס עזבה את משרתה כגננת ונכנסה לעסק המשפחתי כמשווקת.

זה לא היה פשוט, שכן במשך מספר שנים המבשלה התמודדה עם הפסדים כספיים (למעט שנה אחת) בשל העלויות הגבוהות של עסק מסוג זה. לכן, אמיר ואיריס כמעט לא משכו לעצמם משכורות ואף נאלצו להחזיר בכל חודש כ-30 אלף ש"ח להלוואות שלקחו כדי לקיים את העסק.

לשמחתם, הסביבה הקרובה אליהם האמינה ותמכה, גם כלכלית וכעת, הם חשים שהעסק נמצא בעלייה וצמיחה, בתקווה שיהפוך למוכר עוד יותר בישראל ורווחי. כרגע לפחות, קו החלוקה של "מבשלת מוסקו" עדיין לא גדול מספיק והשיווק נעשה רק באופן עצמאי. את הבירות תוכלו למצוא במסעדות, ברים, מעדניות ומכולות, או לרכוש בעצמכם יחד עם תה, וויסקי, רום וג'ין המיוצרים גם הם במבשלה וזכו להצלחה ופרסים רבים.

כמו שקרה להרבה מאוד עסקים קטנים בישראל, מבשלת מוסקו נדרשה לחשוב על דרכים יצירתיות לעבור את משבר הקורונה. אמיר ואיריס מרגישים שהם עשו זאת בצורה טובה ואפילו הייצור גדל בשנה האחרונה ועדיין, הסיטואציה החדשה שנוצרה הובילה גם לעלייה בהוצאות וכך, הם שוב נותרו ללא רווחים מספיקים. "גם בחודש הזה אני מחפש הלוואה", מעיד אמיר.

השניים מאמינים עד תום במותג שלהם ורואים את התמיכה והפירגון מהסביבה ומכל מי שרוכש מהם, אולם המצב הכלכלי, הארגוני והנפשי מובילים לחששות מפני סגירת המפעל.

בואו לתמוך במבשלת מוסקו

לאתר המבשלה

לדף הפייסבוק

איפה אפשר להשיג בירה מוסקו?

לכל פתרונות הפרסום של B144 לחצו כאן

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully