וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירה שכל בר בישראל חייב להוסיף ברז שלה

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:34

בירה מוסקו היא אחד הדברים המרעננים ביותר בעולם הבירות הישראלי, תרתי משמע. המבשלה מציעה שבעה סגנונות שונים, שבזכות תהליך בישול ייחודי מגיעים טריים לחלוטין עד לכוס הבירה. הסיפור האישי והגיוון לא ישאירו אתכם אדישים

בירה מוסקו. באדיבות החברה,
בירה מוסקו/באדיבות החברה

אחד הדברים הכי כיפים בקיץ הישראלי זה כמובן לשבת בברים ומסעדות וליהנות מהחיים הטובים, מהאווירה המעולה וכמובן - מבירה טובה, תוססת וצוננת.

לשמחתנו, יש לא מעט מהם שמציעים לכם כבר היום את הבירה החדשה שמשגעת את הישראלים - בירה מוסקו. ברחבי הארץ, מלב הסצנה התל-אביבית ועד לרוח הירושלמית המיוחדת, אפשר למצוא כ-30 ברים ומסעדות שכבר מחזיקים חביות עם הבירות השונות של בירה מוסקו וההצעה שלנו לכל בית עסק שמחפש איך לשדרג את ההיצע שלו היא ללכת בעקבותיהם.

ראשית, יש פה את הסיפור האישי המרגש. בירה מוסקו היא מבשלת בוטיק ישראלית הפועלת במושב זנוח, בהרי יהודה. היא שייכת לבני הזוג אמיר ואיריס לב, הורים לארבעה, שנאבקים בשנים האחרונות כדי לקדם את המותג שלהם ולהפוך אותו לרווחי, מבלי לאבד אפילו קמצוץ מהטעם הייחודי שלו כמובן.

הטעם הזה מושג דרך ייצור בירות אייל לא מסוננות ולא מפוסטרות, ממתכונים מיוחדים ומחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים. איכות חומרי הגלם וטחינת השעורה והחיטה סמוך לבישול הבירה מספקים טריות שאפשר להרגיש בכל שלוק שאתם לוקחים מהבירה שנמזגת לכם מהברז בבר או במסעדה.

מעבר לרצון לתמוך בעסק ישראלי ולטעם הנהדר שבירה מוסקו מספקת, היתרון שכל מקום בילוי יכול ליהנות ממנו הוא שילוב הסגנונות. במבשלה מכינים היום שבעה סוגי בירות בטעמים וסגנונות שונים, כך שלא משנה מה הסגנון של הבר או המסעדה שלכם או אילו בירות הלקוחות בדרך כלל שותים - תוכלו למצוא אותם בבירה מוסקו.

בירה מוסקו. באדיבות החברה,
בירה מוסקו/באדיבות החברה

הבירות של בירה מוסקו אינן מפוסטרות ואינן מסוננות. זה עוזר להן לשמור על הטעמים הטבעיים שלהן במהלך תהליך ההתבגרות שהן עוברות, תהליך שאורך כמה שבועות. מה אפשר למצוא בבירה מוסקו?

בירת אייל אדומה - 6.5% אלכוהול, חזקה ומעוננת, המיוצרת בהרי יהודה במתכון ייחודי. הבירה משלבת טעמי לתת קלוי ורמיזות של אגוז וקפה, מה שנותן לה טעם אדמתי וחיבור בין מרירות למתיקות קלה.

בירת חיטה - 5.9% אלכוהול. גם זו בירה חזקה ומעוננת במתכון ייחודי, בעלת טעמים פירותיים עם סיומת ארוכה. הבירה מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד.

בירת סטאוט - 4.8% אלכוהול. בירה מעוננת במתכון ייחודי, עם שילוב טעמים קלויים מודגשים, מרירות בינונית וסיומת ארוכה ויבשה. תוכלו להרגיש רמיזות של וניל.

בירת אייל בהירה - 6.5% אלכוהול. חזקה, מעוננת ומיוצרת במתכון ייחודי. בירה קיצית מושלמת ומרעננת, מלאה בטעמים פירותיים שמתאימים לאקלים הישראלי. סיומת במרירות בינונית שמזכירה טעמי אשכוליות.

בירה מוסקו פילזנר - בירה כיפית וקלילה בסגנון צ'כי, במרירות בינונית האופיינית לפילזנר. מתאימה מאוד לקיץ הישראלי. 3.8% אלכוהול.

בירה מוסקו מעושנת - בירת אייל עם טעמים מעושנים מיוחדים. שילוב של מתיקות קלה עם סיומת ארוכה ויבשה. שילוב מעניין עם רוב סוגי האוכל. 7% אלכוהול.

בירה מוסקו ג'וסי - בירת ניו אינגלנד IPA, בעלת טעמים טרופיים, מרעננת ומפתיעה. 5.8% אלכוהול.

כאמור, לא מעט מהמקומות הכי שווים כבר דאגו להתהדר בברז של בירה מוסקו, שמשתלבת היטב גם עם המטבח הישראלי ויכולה לעבור מהחבית, אל הברז ומשם אל השולחן, ולהשלים סעודת מלכים במסעדה טובה או אוכל ברים קליל אם אתם מחפשים אווירת קיץ שלווה.

בואו לתמוך במבשלת מוסקו

לאתר המבשלה

לדף הפייסבוק

איפה אפשר להשיג בירה מוסקו?

לכל פתרונות הפרסום של B144 לחצו כאן

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully