וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין B144 לטאבולה יציע פתרונות פרסום חדשים לעסקים קטנים

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 11:29

החיבור הייחודי של שתי החברות יאפשר לבעלי עסקים קטנים ליהנות לראשונה מחשיפה משתלמת באתרי התוכן האיכותיים והנצפים ביותר בישראל

חברת טאבולה ו-B144 של בזק מכריזות על שיתוף פעולה יוצא דופן, במהלך שנועד לאפשר לבעלי עסקים קטנים בישראל לקבל חשיפה באתרי התוכן המובילים בארץ.

חברת המלצות התוכן טאבולה נוסדה ב-2007 על ידי המנכ"ל אדם סינגולדה ומאפשרת לגולשים ברחבי הרשת הפתוחה (Open Web) לגלות תכנים חדשים שעשויים לעניין אותם. על ידי שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית, פלטפורמת המלצות התוכן של טאבולה פוגשת את המשתמשים באתרים מובילים ובסביבה חדשותית איכותית - במקום הנכון, בזמן הנכון ועם התוכן המותאם עבורם.

כעת, טאבולה משתפת פעולה עם B144, אחד השחקנים המשמעותיים בעולם פתרונות הפרסום לעסקים הקטנים בישראל, במטרה לסייע לבעלי העסקים להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

B144 מאפשרת לבעלי עסקים ליהנות ממגוון אפשרויות לחשיפת העסק ומספקת בין היתר שירותי בניית אתרי אינטרנט וחנויות סחר באונליין, הפקת חומרי שיווק, ניהול קמפיינים בגוגל ובפייסבוק ועוד.

החשיפה במסגרת שיתוף הפעולה הנוכחי עם טאבולה תיעשה על ידי קידום תכנים המיועדים לצורך איסוף לידים, הרשמות לניוזלטרים, יצירת קשר עם בית העסק וכדומה. התכנים יקודמו בעזרת הפלטפורמה של טאבולה ובאמצעות הכלים והפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של B144, ויופיעו באתרים המובחרים.

גבר מול מחשב. ShutterStock
בעלי העסקים הקטנים ייהנו מגישה לאזורי פרסום חדשים ואיכותיים אונליין/ShutterStock

מקס אוקונוב, מנהל דיגיטל B144, אמר: "כחלק מהרצון שלנו להעניק ללקוחותינו פתרון מלא של 360 מעלות בדיגיטל, ראינו בטאבולה שותף טבעי לדרך. אחרי שביססנו את היכולות שלנו ברשת החיפוש של גוגל ובערוצי הסושיאל של פייסבוק ואינסטגרם, היה לנו חשוב לחזק גם את הזרוע של התוכן. חברת טאבולה, כשחקנית המשמעותית ביותר בשוק, היוותה עבורנו פתרון טבעי בנושא".

המהלך מאפשר ליצור חיבורים חדשים בין בעלי העסקים ללקוחות פוטנציאליים, בעזרת המלצות תוכן מטעם המפרסמים המופיעות במסגרת הפיד של טאבולה, לרוב בתחתית כתבות קיימות באתרים שונים. פתיחות הגולשים לצריכת תוכן חדש הינה שילוב בין מועד החשיפה אליו לבין העובדה שרבים מהם נוטים לסמוך יותר על פרסומות המופיעות באתרי חדשות מובילים. זאת בהשוואה לפרסומות המופיעות בפלטפורמות נוספות כגון רשתות חברתיות.

עופר סופר, מנהל פעילות B144, הסביר: "החברה ממשיכה להוביל בתחום פתרונות הפרסום הדיגיטלי לעסקים הקטנים. מצאנו כי הפתרון של חברת טאבולה יכול לפתוח בפני לקוחותינו ערוצים חדשים של פרסום, שעד כה היו חסומים בפני העסקים הקטנים, ולחשוף אותם לקהלי יעד חדשים במגוון אתרי פרימיום ברשת התוכן של טאבולה".

יש לציין כי מדובר בשיתוף פעולה נוסף שיוזמת B144 עם חברה מובילה בתחומה, כאשר שיתופי פעולה דומים כבר נחתמו עם ענקיות בתעשייה בהן גוגל ופייסבוק.

רוצים לשמוע עוד על פרסום העסק שלכם עם טאבולה ו-B144? לחצו כאן>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144
  • טאבולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully