וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי עסקים, שימו לב! כל המומחים לשיווק דיגיטלי - במקום אחד

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 11:45

אם יש מישהו שעוד לא השתכנע ששיווק דיגיטלי זה חובה לקידום העסק, הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק צעד קדימה ולדעת את כל מה שצריך בנושא - היכנסו למתחם החדש של B144, בלוג המומחים בדיגיטל - ותמצאו שם את כל מה שחיפשתם

אישה מול מחשב. ShutterStock
כל מה שחיפשתם בשיווק דיגיטלי/ShutterStock

אם תשאלו כל בעל עסק בישראל, או בכל מקום אחר ברחבי העולם, מה הלקח הכי חשוב שהוא למד משנת הקורונה, כנראה שהתשובה הכי נפוצה שתקבלו תהיה: שיווק דיגיטלי הוא קריטי לעסק שלכם.
ביום שבו הקורונה פרצה לחיינו, עסקים רבים מצאו את עצמם "תקועים". בלי יכולת לפתוח את העסק ולמכור את המוצרים/השירות שלהם. כולם הבינו שבלי נוכחות דיגיטלית - אין יכולת לשרוד בעולם של הקורונה, וגם בעולם שאחרי. כי הלקוחות, הם כבר התרגלו לקניות באונליין, וגילו שזה יכול להיות הרבה יותר נוח מקניות "רגילות".

ובדיוק כאן B144 נכנסת לתמונה: אנחנו מציעים לעסקים מגוון פתרונות פרסום לעסק שיעניקו לו נוכחות משמעותית בעולמות האונליין, בין אם זה עמוד נחיתה, שמקודם בטאבולה, או חנות אונליין לעסק או אתר שיווקי.

אבל זה לא נגמר במוצרים או בחבילות פרסום, כי אנחנו רוצים ללמד אתכם, בעלי העסקים - איך לעשות את זה נכון? איך לבנות חנות מוצלחת שתסייע למכירות שלך, או עמוד נחיתה שיביא לך לקוחות חדשים. לשם כך יש לנו פורטל העוסק כולו בתחום השיווק הדיגיטלי לעסקים, ולאחרונה שדרגנו אותו עם זירת מומחים ובלוג.

אז, אם אתם רוצים לשדרג את יכולות השיווק הדיגיטליות שלכם, ושהעסק שלכם יהיה צעד אחד לפני כולם - כדאי שתכירו את בלוג המומחים החדש לשיווק הדיגיטלי של B144, המקום בו תמצאו את התשובות לכל השאלות, ואת הטיפים המועילים ביותר בתחום.

בבלוג המומחים מחכה לכם כל מה שחשוב בעולם השיווק הדיגיטלי, המהווה כאמור חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. המידע מתאים לכל רמות הידע - גם למי ששוחה בתחום השיווק הדיגיטלי ורוצה חיזוקים נוספים וגם למי שעושה את צעדיו הראשונים וישמח להכיר את כל החידושים האחרונים מעולם הדיגיטל.

שיווק דיגיטלי. ShutterStock
חשוב לשווק את העסק שלכם/ShutterStock

אז מה אפשר למצוא במתחם?

בלוג המומחים לשיווק דיגיטלי מכיל כמה זירות של תוכן:

ראשית תמצאו בו את כל הכתבות האחרונות בתחום השיווק הדיגיטלי, החל מטיפים לגבי המקומות בהם כדאי לפרסם, דרך מדריכים שיעזרו לכם להבין מהן חבילות הפרסום השונות ואיך הן תורמות לעסק שלכם. בנוסף, עצות כיצד להגיע בדיוק לקהל היעד המתאים לכם, האזור בו העסק שלכם ממוקם, ועד לכתבות מושקעות שיתנו לכם השראה לקמפיינים שלכם.

שנית, בבלוג קיים מתחם עם כתבות וידיאו רבות העוסקות בשיווק דיגיטלי לעסק שלך. בסרטונים תוכלו למצוא מידע מקצועי, טיפים ועצות שייראו לכם איך ליצור נוכחות דיגיטלית לעסק.

החלק האחרון בבלוג כולל את נבחרת המומחים בדיגיטל שייתנו את מיטב הטיפים בדיגיטל ויסבירו לכם איך זה עובד. המומחים שלנו מגיעים מגוגל, טאבולה ואאוטבריין, מחברות פרסום כמו גו וקבוצת אדלר-חומסקי, ואליהם מצטרפים המומחים של B144 עם כל המידע החשוב ביותר בדיגיטל.

בנוסף בתפריט הבלוג יש קישורים מהירים למגוון של חבילות מותאמות לעסק שלך: פתיחת כרטיס עסק ב-B144, יצירת קמפיינים ממומנים לעסק בגוגל או בפייסבוק, יצירת קמפיין עסקי בטאבולה ועוד. בנוסף, יש גם אפשרות לחבילות משולבות וחבילות פרימיום שיתאימו לצרכים שלך.

כמו כן, תוכלו למצוא בבלוג גישה מהירה ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת לעסק שלך: חנות אונליין, כרטיס עסק בגוגל (GMB), כתבת טקסט או סרטון בוואלה, עמוד נחיתה לעסק ועוד.

ב-2021, שיווק דיגיטלי הוא חובה לכל עסק, זאת לא אופציה. בלוג המומחים החדש לשיווק דיגיטלי של B144 יוביל אתכם צעד צעד, בדרך אל המטרה.

למתחם הבלוג החדש באתר B144 לחצו כאן>>

בשיתוף B144
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully