וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתחיל בפרסום: האפשרויות שכל בעל עסק חייב להכיר

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 11:33

מה ההבדל בין קמפיין גוגל למודעות בפייסבוק, האם אני חייב דף עסקי, מה זה טאבולה ואילו יתרונות בולטים יש לפרסום דיגיטלי עסקי ב-B144? קבלו ארבע חבילות פרסום, עם הסברים ברורים - לטובת העסק שלכם

שיווק ברשת. ShutterStock
מה האפשרויות שלנו ואיך הן תורמות?/ShutterStock

אם יש משהו שכל עסק קטן יודע זה שהכל מתחיל מהפרסום. היכולת לשווק את העסק, להגיע לקהלים הנכונים, לשמר לקוחות ולמשוך חדשים היא זו שמניעה את העסק קדימה ובעולם המודרני יש לא מעט אפשרויות פשוטות, נוחות ובעיקר, מוצלחות, שיכולות לעשות את העבודה עבור העסק שלכם. כפי שגילינו בשנה האחרונה והמאתגרת - יש לכך חשיבות עליונה.

ב-B144 מציעים לכם, בעלי ובעלות העסקים הקטנים, ארבע חבילות פרסום שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם. מהן, מה אפשר לקבל בכל אחת מהן, ולמי הן מתאימות? הנה כל התשובות שחיפשתם.

פרסום העסק ב-B144:

מה כוללת החבילה: המדריך העסקי של B144 הוא המקום להציג בו את כל המידע הכי עדכני ומקיף על העסק שלכם, כך שכל מי שמחפש אתכם או את תחום העיסוק שלכם ברחבי הרשת, יוכל למצוא את העסק בקלות ומהירות. ב-B144 יש כיום קהילה של למעלה מ-30 אלף בעלי עסקים מרוצים והעסקים מקודמים באתרים המובילים ברשת.

מה תקבלו: מסע פרסום ממוקד ואיכותי עם דגש על נוכחות דיגיטלית בולטת, כרטיס עסק מעודכן ומקיף (כולל קופונים, גלריית מוצרים, חוות דעת ועוד), עדיפות בקידומים ברשת והצגת העסק בקטגוריות הרלוונטיות ביותר, ממשק קל ונוח לעדכון המידע שלכם וכלי שיווק משלימים.

למי זה מתאים: לכל בעל ובעלת עסק. פרסום במדריך העסקי של B144 מספק חשיפה גבוהה וממוקדת ועוזר לכם להגיע לכל פינה ברחבי הרשת וכל לקוח/ה רלוונטיים. דוגמאות לתחומים שעובדים טוב במדריך העסקי: גני ילדים, מנעולנים 24/7 ומוניות.

פרסמו את העסק שלכם ב-B144>>

בעלת עסק קטן. ShutterStock
מתאים לכל עסק. פרסום דיגיטלי ב-B144/ShutterStock

פרסום העסק בגוגל:

מה כוללת החבילה: קמפיינים בגוגל פועלים לפי מודעות ממומנות, שמוקפצות לראש העמוד בשעה שגולשים מחפשים את העסק שלכם או את תחום העיסוק. בעזרת קמפיין מסוג זה ניתן ליהנות מאלפי חשיפות לעסק תוך זמן קצר.

מה תקבלו: קופון במתנה ע"ס 450 שקלים למודעות בגוגל, מודעה שיווקית איכותית ומדויקת שתמשוך גולשים, מחקר מילות מפתח שיסייע לדייק את המודעות שלכם, מערכת ניהול קלה ומוקד תמיכה מלווה, אחוזי הקלקה גבוהים על המודעות שלכם.

למי זה מתאים: אם אתם רוצים לנהל קמפיין איכותי תוך שמירה על תקציב ידוע וקבוע, זה המקום שלכם. המודעות בגוגל מתנהלות בדומה למכירה פומבית, והמיקום שלכם בדף החיפוש יהיה בהתאם להשקעה שלכם ושל אחרים לעומתכם, כך שהשליטה לחלוטין בידיים שלכם. גולשים בגוגל מחפשים בדרך כלל מוצרים ספציפיים ואם יש לכם משהו שיכול להתאים להם במדויק - זה המקום לפרסם אותו. דוגמאות לתחומים שעובדים טוב בגוגל: הובלות, שיפוצים וחשמלאים.

פרסמו את העסק שלכם בגוגל>>

פרסום העסק בפייסבוק:

מה כוללת החבילה: בעזרת המומחים של B144, תהנו בפייסבוק מנראות מקסימלית וחשיפה ממוקדת, שתמשוך אליכם לקוחות חדשים ותעזור לשמור על קשר נעים ופשוט עם הלקוחות הקיימים.

מה תקבלו: סיוע בכתיבה, ניסוח ועריכה של מודעות , קופירייטינג ועיצוב גרפי שמתאים בדיוק לקהל הפייסבוק, פילוח והתאמת המודעה לקהל היעד הרלוונטי ביותר לעסק שלכם, מעקב ובקרה על התוצאות בזמן אמת, מוקד תמיכה אישי ומקצועי של B144 שילווה אתכם לאורך הקמפיין.

למי זה מתאים: כאמור, בגוגל גולשים מחפשים את המוצר עצמו. בפייסבוק לעומת זאת, אתם מעודדים אותם ליצור אתכם קשר ומקווים לייצר עבור העסק שלכם כמה שיודעות "באזז" אונליין - כדי שיכירו אותו וידברו עליו. אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, קמפיין פייסבוק מוצלח ישתלב איתו בצורה האופטימלית ומגוון האפשרויות שלכם ענק. דוגמאות לתחומים שעובדים טוב בפייסבוק: קוסמטיקאיות, אדריכלים ומעצבים.

פרסמו את העסק שלכם בפייסבוק>>

רשתות חברתיות. ShutterStock
בפייסבוק תוכלו ליצור קשר ישיר עם הקהל/ShutterStock

קידום העסק בטאבולה:

מה כוללת החבילה: טאבולה היא מעין פיד אינסופי של מאמרי רשת שמותאמים לאופי הגולש והיסטוריית הקריאה/צפייה שלו. בארץ, קידום בטאבולה מביא את העסק שלך לכ-90 אחוז מהישראלים, דרך האתרים המובילים ובאופן כזה שהתוכן משתלב כחלק מהאתר, ולא כמודעה או פרסומת.

מה תקבלו: מנהל קמפיין מקצועי ומיומן שישפר וישפץ את התוכן בזמן אמת, אפקטיביות גבוהה בזכות המיקומים הנכונים בהם התוכן יופיע, קידום באתרים הטובים והנקראים ביותר, זמינות וקדימות של הקמפיין שלכם ושקיפות מלאה שתראה לכם כמה גולשים לחצו על האייטם, מה הם חיפשו כדי להגיע אליו ועוד.

למי זה מתאים: למי שמעוניין להציג את העסק שלו גם או רק כתוכן שיווקי ולא כפרסומת. לדוגמה, אם המטרה היא לבסס את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום, דרך קמפיין בטאבולה תוכלו למשוך לקוחות שיקראו טקסטים על נושא מסוים ויקשרו בין אותו נושא לבין העסק שלכם. דוגמאות לתחומים שעובדים טוב בקידום בטאבולה: עורכי דין, רופאים וחוקרים פרטיים.

קדמו את העסק שלכם בטאבולה>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully