וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט, קל, הכרחי: 5 טיפים לקידום אורגני

בשיתוף B144

26.7.2021 / 10:57

אם אתם רוצים שלקוחות יגיעו אליכם דרך חיפוש ברשת, יש כמה פעולות שיעזרו לכם מאוד. ביטויי מפתח, מבנה אתר ועוד - הנה מה שצריך לדעת

בווידיאו: טיפים לקידום אורגני/עריכה: גלעד מן מנהיים

כל מי שמקווה לקדם את העסק שלו אונליין יודע שה-דבר החשוב מכל הוא היכולת של לקוחות למצוא אתכם בחיפוש בגוגל. אבל איך עושים את זה נכון? עידו פישמן, מפתח ומקדם אתרים, מציע כמה טיפים לעולם ה-SEO (Search Engine Optimization), או בשפה פשוטה: קידום ופרסום אורגני.

ביטויי מפתח: אתם מכירים את העסק שלכם ויודעים מה הלקוחות מחפשים כדי למצוא אותו (לדוגמה, "בגדים לתינוקות" וכו'). אם אתם עדיין לא בטוחים, אפשר אפילו להתייעץ עם כמה מהלקוחות שלכם ואז לדאוג שביטויי המפתח הללו יופיעו בתוכן שאתם מייצרים.

מבנה אתר: לא מספיק למצוא את ביטויי המפתח, צריך לדעת גם איך להשתמש בהם והדרך לעשות זאת היא בנייה נכונה של האתר שלכם. למשל, בתוך העמוד "בגדים לילדים", צריך להופיע הביטוי "בגדים לתינוקות". אם הוא לא שם - עשיתם משהו לא נכון וכדאי לתקן, לטובת מנועי החיפוש.

CTR: ראשי תיבות של Click-through rate - היחס שבין כמות האנשים שנכנסו לעמוד מסוים, לבין אלו שבתוך העמוד, הקליקו על לינק כלשהו. הלינק הזה יכול להיות מה שמכונה "תגית", מילת/ביטוי מפתח מתאים שיציג ללקוח את כל התוכן שיש לכם באותו נושא. גם הכותרות לעמודים השונים חשובות וצריכות לכלול את אותם ביטויים מתאימים.

אופטימיזציה לתוכן: אחרי שהכנתם הכל, תקראו רגע את מה שכתבתם. שימוש בביטויי מפתח זה נהדר, אבל לא כשהם באים על חשבון תוכן קריא והגיוני. תנו לאחרים לקרוא ולבדוק גם כן, ותדאגו שאתם מצרפים קישורים למקומות הרלוונטים באתר. לדוגמה, אם כתבתם שורה על בגדי תינוקות, הלבישו לינק על הביטוי.

תשתית: אתר שלא זז או נראה לא מאובטח, יבריח את הגולשים גם אחרי שהם כבר נכנסו אליו. לכן, כדאי להשקיע בתשתית טובה ויש לא מעט כלים חינמיים שיכולים לעזור לכם. נסו את Google Search Console, שמספק פידבק ישירות מגוגל.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • SEO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully