וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם לכם? כל מה שחייבים לדעת לפני שבוחרים מזגן

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 17:57

כשזה מגיע למזגן חדש בבית שלכם, השוק מוצף באפשרויות, אז איך בכל זאת מחליטים? אנשי מקצוע יוכלו לעזור ולכוון אתכם, אבל כדי שתדעו מה אתם מחפשים, למה חשוב לשים לב בשלב ההתאמה, מה זה מדד BTU ועוד - חשוב שתצפו בסרטון

בווידיאו: כל מה שחייבים לדעת לפני שבוחרים מזגן/עריכה: אדר איילון

קיץ. ישראל. זה אומר רק דבר אחד: חייבים מזגן. אבל איך בכלל בוחרים אחד, מבין כל האפשרויות שיש בשוק? אנשי מקצוע יוכלו כמובן לעזור ולכוון אתכם, אבל כדאי שתגיעו אליהם כשאתם כבר יודעים פחות או יותר מה אתם צריכים בשביל החלל בו יותקן המזגן. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת מזגן חדש, רגע לפני שאתם מתבשלים.

התאמה: חשוב לשים לב לכמה דברים, כמו אזור המגורים שלכם (צפון, דרום, ליד הים), החדר והמבנה בו המזגן מותקן (לאן הוא פונה, כמה צפוף) וכמובן, כמה זמן ביום אתם מבלים בבית וכמה חזק המזגן צריך להיות. את התשובות יכול לספק לכם איש מקצוע, שיעזור לכם להבדיל בין מזגן עילי למזגן מיני-מרכזי ועוד.

מדד ה-BTU: המדד הקובע את תפוקת הקירור של המזגן. כל חדר בבית זקוק לרמה מסוימת במדד.

טכנולוגיה: עולם המזגנים לא מפסיק להתקדם ומה שהיה חדשני לפני כמה שנים, כבר מיושן היום. רגע לפני שמחליטים, תוודאו בעזרת איש מקצוע מהימן שאתם לוקחים מזגן עם טכנולוגיה טובה ומתקדמת, כזו שתסדר אתכם כמה שנים קדימה לכל הפחות.

נוחות ותפעול: פעם היינו צריכים ללכת למזגן כדי להדליק אותו. היום זה כבר לא המצב ויש שלט, אבל גם כאן קיימות שלל אפשרויות. אתם כמובן רוצים שלט שיראה לכם את הטמפרטורה, אבל עדיף שיהיה כזה שמציג גם את המעלות בחדר, ולא רק את מה שהגדרתם במזגן. ההשוואה תעזור לכם להשתמש במזגן בצורה חכמה ונכונה יותר. שעון ותאורה הם יתרונות נוספים שכדאי לשים לב אליהם.

אחריות: מינימום שנת אחריות אחת - אל תתפשרו על פחות, זה הסטנדרט לכל מזגן איכותי. ודאו שיש אחריות על ההתקנה ותלחצו כדי לקבל חמש שנות אחריות.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מזגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully