וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך מצפת לדימונה: המתופפים שסיפקו חגיגת בר מצווה בלתי נשכחת

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 11:05

חגי דוד הוא זמר ופייטן, שמלווה אירועים מיוחדים עם נגנים ואווירה נהדרת. עד כמה שמו יצא למרחקים? עד כדי כך שהוא הוזמן לחצות את המדינה וסיפק הופעה שהשאירה הרבה עיניים דומעות. הנה העסק שאתם רוצים להכיר לפני האירוע הבא שלכם

חגי דוד B144. יח"צ,
סיורים מיוחדים בצפת/יח"צ

"אתם לא מאמינים איך הגעתי אליכם" - כמה פעמים אמרתם לבעל עסק משפט כזה או שמעתם אותו מהלקוחות שלכם? ישראל מדינה קטנה וזה מאפשר לנו לקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים, צריכים ואוהבים, גם אם אנחנו גרים די רחוק מהעסק. אם שמענו עליו, דרך פרסום או מפה לאוזן או ראינו אותו והתלהבנו, אין סיבה שנוותר על השימוש בשירותיו וזה בדיוק מה שקרה לחגי דוד, שהגיע כל הדרך מצפת לדימונה לאירוע מיוחד. שוחחנו איתו כדי לשמוע יותר על העסק ועל הלקוח, שהזמין אותו לעשות שמח באירוע בלתי נשכח.

מה שם העסק? "כרגע קוראים לו 'מתופפים בשמחה', אבל אני גם מופיע כזמר באירועים היום, עם הרכב נגנים, אז אני רוצה לשנות למשהו שידגיש את עניין השירה. אולי נקרא לו בקרוב 'חגי דוד והנגנים'".

ספר לנו על העסק שלך: "העסק התחיל מנגינה בשופרות באירועים. היום כאמור אני זמר ופייטן ומגיע לאירועים בליווי נגנים. אנחנו באים עם תזמורת מלאה ומפיקים את כל סוגי האירועים - חלקה, תהלוכות מוזיקליות, ליווי מוזיקלי בחופות, אירועי הכנסת ספר תורה, פיוטים מיוחדים בארוחות ובסוף הערב בחפלה וטברנה וכניסות מיוחדות. עכשיו למשל עשינו סיור מוזיקלי בסמטאות צפת, עם הסברים על העיר העתיקה והכל בליווי נגני כליזמר ושירי נשמה. יש המון אפשרויות. אני מלווה בעיקר עליות לתורה ובר מצוות ושם דגש על השירה. ככה כל הטקס עובר בשירה מיוחדת, לאורך כל התפילה, והכל בליווי קלידן ונגנים מקצועיים".

חגי דוד B144. באדיבות המצולם,
הופעות במגוון אירועים/באדיבות המצולם

מי הלקוח הכי רחוק שהגעת אליו? "זה היה בבר מצווה בדימונה. חתן בר המצווה רצה אותנו ספציפית, ולמרות שזה רחוק מצפת, החלטנו להיענות לבקשתו כמובן וגם עשינו את כל האירוע במחיר סמלי לחלוטין. הוא מאוד שמח שהגענו, אני קיבלתי אותו לאירוע בשיר ברכת כוהנים מיוחד והקהל התרגש עד דמעות. אחר כך ליווינו את כל החגיגה, עם די ג'יי והגברה והאירוע היה מאוד אנרגטי ומוצלח".

איך הוא שמע עליך? "עשינו אירוע קודם באזור, אז הוא כנראה שמע מאחד החברים שלו. לפעמים זה דרך פרסום ולפעמים ככה, מפה לאוזן. יש לי גם משפחה שגרה בדימונה, אז הם המליצו לו עלינו. העיקר שהוא התלהב מהרעיון ורצה אותנו. גם שלחנו לו סרטונים שונים מאירועים שלנו כדי שהוא יבחר בדיוק מה שהוא רוצה".

איך הפרסום ב-B144 עוזר לקידום העסק שלך, גם ביצירת קשר עם לקוחות רחוקים? "ממש לפני שבוע עשיתי הפקה מלאה של בת מצווה למשפחה מהקריות, אירוע ענק והם הגיעו אלינו דרך B144. בהפקה מלאה הכוונה היא שניהלתי את כל האירוע, מהפרט הכי קטן עד לגדול, בלי שהמשפחה תזדקק לאף בעל מקצוע אחר. ההורים היו מאוד מרוצים. הבאנו הרכב מוזיקלי, מדריך מיוחד שהסביר על צפת, קייטרינג וקבלת פנים, עיצוב עמדת צילום, בלונים, צלם - הכל כלול, והם הגיעו אליי בזכות הפרסום. דרך B144 מתקשרים אליי לקוחות גם מהצפון וגם משאר הארץ, ואין לי בעיה להגיע עם העסק לכל מקום. לדוגמה, לאחרונה היה לנו אירוע עם חתן בר מצווה ברמלה ואם יזמינו, נבוא גם לחו"ל".

לסיום, מה המסר שלך ללקוחות רחוקים, שרוצים להיעזר בשירותיו של עסק מסוים? "המרחק לא חשוב. לא משנה איפה אתם גרים, אם משהו מרגש אתכם ותרצו אותו, כמו העסק שלנו, כדאי ליצור קשר, כי הקסם יכול להגיע עד אליכם".

לעמוד של מתופפים בשמחה ב-B144>>

צרו קשר בטלפון: 076-8619312 // 054-3209363

חגי דוד B144. באדיבות המצולם,
חגי והצוות עשו את כל הדרך לדימונה כדי לשמח חתן בר מצווה/באדיבות המצולם
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מתופפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully