וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משפחה אחת, אלא שתיים: העולים שבאו מאילת ועד צפת בשביל טיול טרקטורונים

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 11:48

זוג עולים חדשים מאוקראינה, שגר בעיר הדרומית, כל כך נהנה מסיור היערות החווייתי ומלא האנרגיה עם "טרקטורוני צפת", עד שהוא המליץ לחברים ולפתע העסק התמלא בלקוחות רחוקים ולא צפויים. סיפור קצר על השילוב המושלם בין פרסום ל"פה לאוזן"

טרקטורוני צפת. יח"צ,
הקסם מתגלה ביערות צפת/יח"צ

"אתם לא מאמינים איך הגעתי אליכם" - כמה פעמים אמרתם לבעל עסק משפט כזה או שמעתם אותו מהלקוחות שלכם? ישראל מדינה קטנה וזה מאפשר לנו לקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים, צריכים ואוהבים, גם אם אנחנו גרים די רחוק מהעסק. אם שמענו עליו, דרך פרסום או מפה לאוזן או ראינו אותו והתלהבנו, אין סיבה שנוותר על השימוש בשירותיו. לא מאמינים? תשאלו את אשר זילבר, אליו הגיעו לא משפחה אחת, אלא שתיים בזו אחר זו, כל הדרך מאילת ועד לצפת.

מה שם העסק? "טרקטורוני צפת"

ספר לנו על העסק שלך: "אנחנו עושים טיולי שטח ביערות באזור צפת, על טרקטורונים ורייזרים. פתחנו לפני חודשיים בערך ויש לנו עסק בוטיק, קטן ונחמד, שמציע טיולים חווייתיים ומלאי אנרגיה. אנחנו נוסעים עם הלקוחות לנקודות תצפית מדהימות על הכנרת והגולן, מצוקי עכרבה, הר ארבל, מעל צוק נחל עמוד, מעיין פנחס ועוד ואפשר גם לשלב עצירה בקברי צדיקים".

טרקטורוני צפת. יח"צ,
נופים מרהיבים/יח"צ

מי הלקוח הכי רחוק שהגיע אליך? "בין הלקוחות הראשונים שהיו לנו, הגיעו זוג עולים חדשים מאוקראינה, שגרים באילת בכלל. הם נפשו בקרית שמונה, מצאו אותנו דרך B144 ובאו לטיול. הם כל כך נהנו, שהם המליצו לחברים שלהם, שגרים גם הם באילת. כשהחברים האלו היו בנופש בחיפה, הם עשו את כל הדרך במיוחד עד אלינו כדי לצאת לטיול טרקטורונים פה באזור. אין להם יערות כאלו באילת, אז עשינו להם פה חוויה באמת מיוחדת והמדריך שלנו פינק אותם ממש".

איך הם שמעו עליך? "כאמור, דרך B144. כשפתחנו את העסק, קיבלנו הצעה להקים דף נחיתה באתר וזה כבר הצדיק מבחינתנו את שיתוף הפעולה הזה, בזכות הלקוחות שהגיעו כשהם חיפשו טיולי טרקטורונים באזור הזה".

איך הפרסום ב-B144 עוזר לקידום העסק שלך, גם ביצירת קשר עם לקוחות רחוקים? "זה בעצם משלים את השילוב הנכון, בין פרסום אונליין לבין 'פה לאוזן'. הזוג הראשון שבא מאילת מצא אותנו דרך הפרסום, ואז העביר את זה הלאה לחברים נוספים וככה אנחנו מתקדמים".

לסיום, מה המסר שלך ללקוחות רחוקים, שרוצים להיעזר בשירותיו של עסק מסוים? "כדי לחוות באמת מקום מסוים או משהו שאוהבים, צריך להגיע אליו וזה שווה את זה. אז גם אם הדרך קצת ארוכה והעסק רחוק מכם, אל תהססו ולכו על זה".

לעמוד של טרקטורוני צפת ב-B144>>

טלפון: 076-8106117

טרקטורוני צפת. יח"צ,
בואו ותבלו, לא משנה איפה אתם גרים/יח"צ
בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully