וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קל, הכי מפורט: המגזין החדש של B144

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:25

לא משנה מה אתם מחפשים לדעת או צריכים לעשות, היום אפשר למצוא מדריכים להכל באינטרנט - ומעכשיו במקום אחד. רוצים לדעת אם משתלם לכם לתקן את מכונת הכביסה, או לקבל טיפים לבחירת בעלי מקצוע? כל המדריכים והטיפים במתחם התוכן החדש של B144

מגזין הכתבות החדש של B144. יח"צ,
כל מה שאתם מחפשים - נמצא כאן. מגזין הכתבות החדש של B144/יח"צ

הקורונה גרמה לנו להבין לא מעט דברים על אורח החיים שלנו. בין היתר, כולנו הגענו למסקנה שאלמלא האינטרנט - שנת 2020 הייתה יכולה להיות אפילו יותר מאתגרת. הזמנו באונליין מוצרים, משלוחי אוכל וגם מצאנו אנשי מקצוע שהגיעו עד אלינו ונתנו לנו שירותים שונים.

גילינו שהחיים יכולים להיות הרבה יותר קלים כשאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים ורוצים, ולא פחות חשוב מכך - איפה מוצאים את זה. אז מה אם היינו אומרים לכם שעכשיו החיים שלנו הולכים להפוך אפילו לעוד יותר קלים?

הכירו את מגזין הכתבות החדש של B144

מגזין התוכן שיעשה לכם סדר בין כל העסקים והשירותים השונים - הדף שתרצו להצמיד לראש הדפדפן שלכם, כדי שכל פעם שתזדקקו למשהו, תדעו מיד איפה למצוא אותו.

במתחם התוכן החדש תמצאו את הכל: החל ממדריכי טיפים כמו איך לבחור מזגן, להפיק חתונה או למצוא חופשה משתלמת באינטרנט; ראיונות עם בעלי עסקים שייחלקו איתכם את הידע המקצועי שלהם; ומחירונים שונים במגוון תחומים, שיציגו לכם עלויות מפורטות ויעזרו לכם להשוות מחירים בתחום שבו אתם מתעניינים.

כל הכתבות והטיפים מרוכזים עבורכם בעמוד אחד, בצורה נוחה ונעימה לגלישה. במקום שתצטרכו לבדוק כל קטגוריה בנפרד - כאן הכל מונח לפניכם, מול העיניים ועם גישה זריזה.

אז בפעם הבאה שמתחשק לכם להתפנק בצימר טוב, לצאת עם כל המשפחה למסעדה מעולה ליד הבית, לראות הופעה או לרהט מחדש את הבית - היכנסו למגזין הכתבות ב-B144 ותמצאו את כל מה שמתאים לכם.

למגזין הכתבות החדש באתר B144 לחצו כאן>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מגזין
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully