וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכנים לחייך בפה פתוח? הנה 5 דרכים שיפתרו את הבעיה

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 15:43

רבים מאיתנו רגישים בנוגע למצב ומראה השיניים שלהם, אבל לא בטוחים מה אפשר לעשות. ד"ר רוני אמיד, בעל מרפאה לאסתטיקה דנטלית, מציג את כל האפשרויות החדשניות בתחום

בווידיאו: 5 דרכים לטיפול בשיניים/עריכה: גלעד מן מנהיים

האם גם אתם מחייכים בפה סגור? ישנם רבים שלא מרגישים בנוח עם מראה השיניים שלהם ולא ממש יודעים מה לעשות. אם גם אתם או אתן חשים כך, בוודאי תשמחו לגלות שיש לא פחות מחמש שיטות חדשניות, יעילות ופשוטות ליצירת החיוך המושלם. ד"ר רוני אמיד, בעל מרפאה לאסתטיקה דנטלית, מציג אותן:

1) הלבנת שיניים - אותה אפשר לבצע במהירות, בעזרת מנורת לד המאיצה את התהליך שלוקח כשעה בלבד. המעוניינים בתהליך מדורג יכולים לבחור בהלבנה איטית ותבניות מותאמות אישית.

2) ציפויי חרסינה - ספינת הדגל של האסתטיקה הדנטלית ומאפשרים ליצור חיוך מושלם, "חיוך מיליון דולר". בעזרת ציפויי החרסינה ניתן להאריך שיניים שבורות, שחוקות או קצרות, לסגור מרווחים, לשנות את צורת או כיוון השן ואפילו את צבע השן, לכל צבע שנרצה, לצמיתות.

3) יישור שיניים - מבוצע כיום בעזרת קשתיות שקופות ובלתי נראות, אותן מחליף המטופל ומקשתית לקשתית, השיניים הולכות ומתיישרות.

4) כתרי זירקוניה - הכתר מגיע כולו בצבע השן. מלבד כתר אסתטי, עם שקיפות וגוון התואם את השיניים הטבעיות, נמנע בעזרת כתר הזירקוניה הפס השחור שאפיין כתרים עם שלד מתכתי מהדור הקודם.

5) שחזורי חרסינה נרחבים - כיום ניתן לבצע שחזורים נרחבים מחרסינה. שחזורי השן הללו חזקים מאוד ונבנים בצורה מדויקת במעבדה. לאחר הדבקתם, השן נראית כיחידה אסתטית, חזקה ויפה.

אז תפסיקו להתבייש או "להתפדח". היום מאוד קל לדאוג לחיוך המושלם, כזה שיאפשר לכם להציג את השיניים שלכם בגאווה.

לעמוד של ד"ר רוני אמיד ב-B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully