וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא מיה: 10 מסעדות איטלקיות שאתם חייבים לנסות

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 8:02

ב-25 באוקטובר יחול יום הפסטה הבינלאומי ולכבוד היום הכי טעים בשנה ריכזנו לכם כמה מסעדות איטלקיות שמציעות מנות פסטה יצירתיות וטעימות, כאלו שפשוט אסור לכם לפספס

פסטה ספגטי פרמזן בזיליקום אילוסטרציה. ShutterStock
אין כמו פסטה/ShutterStock

האם ידעתם שב-25 באוקטובר יחול יום הפסטה הבינלאומי? המסורת הזו החלה לפני 26 שנים, באירוע מיוחד שנערך, איך לא, ברומא ומאז אנחנו מקדישים יום מיוחד למאכל שכולם אוהבים. ובשאר הימים אנחנו סתם אוכלים פסטה, כי זה טעים.

פסטה מגיעה בשלל צורות, צבעים ורטבים. אז כדי לחגוג את המנה האהובה מצאנו לכם 10 מסעדות איטלקיות עם מנות פסטה משובחות שאתם פשוט חייבים לנסות.

ארנסטו (בן יהודה 90, תל אביב יפו)

את מסעדת ארנסטו כנראה לא צריך להציג לרובכם, אבל אם עוד לא הכרתם או ניסיתם - הגיע הזמן שתאכלו בה. המסעדה פועלת כבר קרוב ל-25 שנים בפינה שקטה ברחוב בן יהודה ומציעה חוויה אינטימית וכמובן, אוכל איטלקי מדהים. נסו את הקאצ'ו אה פפה או את הקרבונרה הצמחונית המפתיעה.

לעמוד של מסעדת ארנסטו ב-B144

ארנסטו. עידן גור,
25 שנים של סטייל. ארנסטו/עידן גור

לה רפובליקה (מזא"ה 3, תל אביב יפו)

ממש בלב העיר הגדולה תמצאו את הטרטוריה ("מסעדת פועלים", אבל בקטע טוב) האיטלקית הזו, שמציעה ירקות היישר מהגינה האורגנית בכפר הירוק, תפריט שמתעדכן ללא הרף ופסטות מרהיבות כמו הראגו ציידים והקאצ'ו א פפה הקלאסית והמשובחת.

לעמוד של מסעדת לה רפובליקה ב-B144

רנו אמיליה (אבא הלל 7, רמת גן)

כיאה לדיינר, רנו אמיליה, השוכנת במתחם הבורסה ברמת גן, מציעה תפריט עשיר במיוחד, מגוון ולא מסובך מדי, שמציע מגוון מנות. במסעדה הכשרה תמצאו מנות פסטה קלאסיות, ובעיקר תוכלו ליהנות עם כל המשפחה ממנות מפנקות בתמחור הוגן.

לעמוד של מסעדת רנו אמיליה ב-B144

פרונטו (הרצל 4, תל אביב יפו)

פרונטו עברה גלגולים רבים בשלושת העשורים מאז הוקמה, אבל זה לא מפריע לה להישאר אחת המסעדות הטובות בישראל. מראשית דרכה ועד היום המסעדה מתהדרת במנות איטלקיות מקורית וייחודית (מי אמר טליוליני פטריות ולא קיבל?), לצד מבחר בשרים ודגים משובחים וכמה קינוחים שלא תרצו לפספס.

לעמוד של מסעדת פרונטו ב-B144

פרונטו. אסף קרלה,
מקורית וייחודית. פרונטו/אסף קרלה

ג'רדינו בלו (קהילת לבוב 24, תל אביב יפו)

את המסעדה הכפרית החביבה הזו תמצאו בקצה שכונת הדר יוסף בצפון-מזרח תל אביב וכל ביס יחזיר אתכם לטיול האחרון שעשיתם בארץ המגף. השירות מפנק, הפיצות טובות והפסטות - חוויה. אם אתם בעניין, נסו את ה"פיזה": פטוצ'יני ברוטב יין לבן ושמן זית, שום, עגבניות שרי, זוקיני, מוצרלה, אגוזים ופרמזן.

לעמוד של ג'רדינו בלו ב-B144

פיאצה רוסטיקו (קפלן 24, תל אביב יפו)

כיאה למתחם שרונה, גם פיאצה רוסטיקו משלבת בין האווירה ההיסטורית של המקום לקצב המודרני של מרכז תל אביב. בשונה מהסניפים ברוטשילד ובזל, פיאצה רוסטיקו של מתחם שרונה מבוססת על שירות עצמי ומהיר, שמתאים בול להמוני העובדים באזור, אבל גם מאפשר למשפחה להגיע ברוגע ולקחת פסטות מעולות לפיקניק רגוע על הדשא. בביקור הבא, נסו את הניוקי מסקרפונה וערמונים.

לעמוד של פיאצה רוסטיקו ב-B144

איטליאנו (העליה השניה 96, חיפה)

לחיפה יש קסם משלה, עם השילוב בין ההר לים והוייב המיוחד ואם אתם באזור, כנסו לאווירת חו"ל עם ביקור במסעדה האיטלקית הכי כיפית בסביבה. תמצאו אותה ממש על חוף הים, צמוד לנקודת היציאה של הרכבל המפורסם ותגלו בה שילוב של עסקיות, ספיישלים, מנות שף ופסטות מפנקות כמו הפפרדלה פילה בקר והאניולוטי תרד.

לעמוד של איטליאנו ב-B144

ריקולינה סרדינים. אורלי אלקלעי,
באווירה מיוחדת. רוברטה וינצ'י/אורלי אלקלעי

רוברטה וינצ'י (אחוזה 43, פרדס חנה - כרכור)

בפינה שקטה בלב המושבה כרכור מסתתרת המסעדה האיטלקית הפנטסטית הזו, שמשלבת בין רוגע ותחושה שהגענו לטוסקנה לבין ארוחה איטלקית מלאה. התפריט עשיר, עם מנות לטבעונים וגם לילדים, פיצות יצירתיות ופסטות שעושות טוב על הלב והבטן, כמו הפטוצ'יני לימונה - פשוטה ומנצחת.

לעמוד של מסעדת רוברטה וינצ'י ב-B144

לה פיאצה (שד' ניצה 8, נתניה)

ליד חוף העונות בנתניה שווה לעצור במסעדה איטלקית האותנטית הזו וליהנות מאוכל משובח וכשר, במחירים לכל כיס. ספגטי דל-מר עם זוקיני וקוביות דג, ספגטי פיאצה עם קרם כמהין ופטריות שמפיניון או רביולי טרטופו במילוי 4 גבינות בטוח יוציאו אתכם שבעים.

לעמוד של מסעדת לה פיאצה ב-B144

ויוינו (החרושת 15, כרמיאל)

לאלו שנוסעים צפונה (או גרים באזור) ורוצים להתפנק עם ארוחה איטלקית - זה המקום. ויוינו פורסת אט אט את זרועותיה לכל רחבי הארץ וכבר מציגה קרוב לעשרה סניפים, עם טאבון ענק, חומרי גלם טריים ותפריט מגניב. בגזרת הפסטות, הרשו לנו להמליץ על רביולי ארטישוק ירושלמי או הטורצ'יו קרם דלעת, ולמי שלא רוצה להסתבך - לכו על הספגטי אליו-אוליו הטעים.

לעמוד של מסעדת ויוינו ב-B144

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully