וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בעלי עסקים מקדמים את עצמם בדיגיטל? יצאנו לבדוק

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:26

נוכחות דיגיטלית ושימוש מוצלח ברשת וברשתות החברתיות הם חלק בלתי נפרד מהקיום של העסק ועוזרים לשיווק, פרסום, הגעה ללקוחות פוטנציאליים חדשים ושימור לקוחות קיימים. איך עושים את זה נכון וכיצד משתכללים? הנה מה שהיה לבעלי העסקים לספר לנו

בווידיאו: איך בעלי עסקים מקדמים את עצמם בדיגיטל? יצאנו לבדוק/עריכה: גלעד מן מנהיים

כל בעל עסק שואף לקדם ולשפר את העסק שלו, בכל תחום וזה כולל כמובן את הנוכחות והשימוש בדיגיטל, בעזרתו אפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ונאמנים, להתפתח ולפרסם.

לכן, רצינו לשמוע ישירות מבעלי העסקים על החשיבות שבתחזוק אתר ודף נחיתה מזמין, כמו גם עדכון קבוע ושיווק מוצלח דרך הרשתות החברתיות. איך מייצרים באזז ברשת, כזה שעוזר להגיע ללקוחות הנכונים ביותר לאופי העסק ולהציע להם מוצרים ומבצעים בהתאם לתקופה בשנה? ולמה זה כלי קריטי להצלחה? יצאנו לברר מקרוב.

הגענו לשני עסקים מעניינים, השוכנים קרוב זה לזה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ושונים בתכלית האחד מהשני, וגילינו שלמרות זאת, שניהם משתמשים בכלים השונים הקיימים ברשת כדי לקדם את עצמם.

גיא אחידב, הבעלים של "גיאטק", חנות סלולר ומחשבים ומעבדה, סיפר שהוא עובד הרבה עם פייסבוק ואינסטגרם, שם הוא מעלה סטורי מדי יום ופוסט בכל כמה ימים כדי לשמור על הלקוחות מעודכנים ובעניינים. לדוגמה: כאשר הסטודנטים שבו ללימודים לאחרונה, ב"גיאטק" הציעו להם דילים על מחשבים וטלפונים סלולאריים, בדיוק ברגע הנכון.

את "גיאטק" אפשר למצוא בלב תל אביב, באבן גבירול 30. החנות מציעה רכישת מוצרים, שירותי תיקון ועוד, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים בישראל. המוצרים השונים מאפשרים ללקוחות הרבים של "גיאטק" ליהנות מחוויית אלקטרוניקה אמיתית.

לעמוד של "גיאטק" ב-B144>>

איתן בניטח, הבעלים של רשת חנויות "יין מהגליל והגולן", הסביר שאת הקידומים ואת שימור הלקוחות והקשר הקבוע עמם הוא עושה דרך הרשתות החברתיות ובעמוד של החנות באתר B144, כאשר מדי שבוע מגיע למקום צלם, שמעלה לנכסים הדיגיטליים של "יין מהגליל והגולן" את התמונות העדכניות ביותר, לנוחיות הגולשים.

הבית המקורי של החנות נמצא בגליל, באגמון מרקט והסניף באבן גבירול 54 נפתח בתל אביב לפני כשנה, ומאפשר לתושבי המרכז להתענג על מגוון עצום של יינות מובחרים, המגיעים מכ-80 יקבים מהגליל ורמת הגולן. החנות מציעה למעלה מ-1,000 סוגים שונים של יינות, מכל הסוגים וכל הצבעים, החל מהזנים המוכרים ביותר ועד ליינות בוטיק ייחודיים.

לעמוד של "יין מהגליל והגולן" ב-B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully