וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכל פינה בעולם: סטודיו האנימציה הכי מגניב שראיתם

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 13:01

לין ואסף, שני שותפים, הקימו את "סטודיו פוינק" שמייצר עבודות אנימציה דו-ממדית איכותיות. הלקוחות זורמים מארה"ב, מרוקו ואפילו הונג קונג, שם מישהו ביקש שדווקא הסטודיו הישראלי יכין לו סרטון ברוח האנימה. אז איך נוכחות דיגיטלית קשורה לכל זה? צפו

בווידיאו: הכירו את סטודיו פוינק, שמושך לקוחות מכל העולם/עריכה: גלעד מן מנהיים

הכירו את סטודיו פוינק. השותפים לין פוליאק ואסף בן ארוש הקימו יחד סטודיו מיוחד ומרתק לאנימציה דו-ממדית איכותית, והלקוחות זורמים - מכל רחבי הארץ, וכל פינות העולם, כולל סין, ארצות הברית ועוד.

כשחיפשנו עסק שנעזר בכלים שונים, אנושיים ודיגיטליים, על מנת למשוך תשומת לב ולקוחות מרחוק, סטודיו פוינק התגלה כתשובה המושלמת. לין למשל, נזכרה בלקוח מהונג קונג שביקש סרטון עם רפרנסים לאנימה ועשה את כל הדרך (הווירטואלית/דיגיטלית) לסטודיו ישראלי לשם כך, ואילו אסף אהב פרויקט עם לקוח ממרוקו, ששבר עבורו הרבה סטיגמות בזכות הקלילות והיצירתיות שהוא הציג לצעירים בעולם הערבי.

צוות הסטודיו מייצר סרטוני אינפוגרפיקה, סרטונים לחברות, סרטוני הסברה, קליפים, סדרות, פרסומות ועוד, כאשר הכל מתחיל מדף ממחושב וחלק והמעצבים ממלאים אותו בעולמם: "אנחנו מחפשים את האנשים עם האנרגיה הדרושה, כי כל עבודה כזו צריכה להיות מהירה ולתפוס את העין", מסביר אסף.

אז איך מביאים את הבשורה לקצוות תבל? "בעיקר נוכחות דיגיטלית", מסבירה לין. "האתר והאינסטגרם שלנו תמיד מתוחזקים עם הסרטים הכי חדשים, פוסטים לגבי עבודה, הצצות מאחורי הקלעים ועוד".

לאתר של סטודיו פוינק>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully