וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי מתאים לפרסם בפייסבוק? כל הטיפים לקידום העסק

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 9:27

הרשת החברתית הענקית ממשיכה להציע לעסקים הזדמנות לפרסום מדויק ומוצלח. למי מתאים קמפיין פייסבוק ואיך דואגים שהוא יעבוד טוב? תום דביר, ממשרד הפרסום גו, עם התשובות

בווידיאו: איך מנהלים קמפיין פרסום מוצלח בפייסבוק?/עריכה: גלעד מן מנהיים

לאחרונה כולנו שמענו שפייסבוק עוברת מתיחת פנים ומשנה את שמה ל"Meta", אבל לא משנה באיזה שם היא מתהדרת, הרשת החברתית המובילה היא עדיין אחד המקומות הטובים ביותר עבור עסק ליצור קשר עמוק וישיר עם קהל היעד שלו, אבל איך מוודאים שקמפיין פרסום בפייסבוק אכן עובד ולמי הוא מתאים במיוחד?

הקמפיין, מסביר תום דביר, ממשרד הפרסום גו, יעבוד מצוין כל עוד תדעו להגדיר את מטרות העסק שלכם ואת קהלי היעד שלו (גברים/נשים, גילאים ותחומי עניין שונים וכן הלאה). מעל הכל, עליכם לדעת מה תרצו להשיג מהקמפיין - תנועה לאתר, עוד מכירות, לידים שיחברו ביניכם לבין הלקוחות, נוכחות דיגיטלית שקריטית היום לכל עסק ועוד.

ברגע שתגיעו לתשובות שלכם, תוכלו להבין גם איך לבדל את עצמכם בפייסבוק מעסקים אחרים, בעזרת סרטונים, תמונות, פוסטים יצירתיים וקופונים ומבצעים, שישראלים מאוד אוהבים.

אז למי הכי מתאים לפרסם בפייסבוק? בגדול, לכל עסק יש מה להרוויח מקמפיין פייסבוק מדויק ומוצלח, אבל בעיקר - לעסקים שהוויזואליה היא חלק מרכזי בהם. יש לכם מסעדה? תעלו תמונות מגרות של מנות. יש לכם חנות? צאו לקמפיין עם המוצרים שלכם והכי חשוב - תיעזרו במומחים, שידעו לכוון אתכם להצלחה.

מוכנים להתחיל לקדם את העסק שלכם בפייסבוק? המומחים מחכים לכם ממש כאן>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully