וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוב ולרע: יש מצב שזו החנות הכי מקורית שראיתם

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:23

אורי והדס מחזיקים את Latto Velara (לאטו ולארה) מאז 2013 ומציעים, מעבר לשם העסק יוצא הדופן, אמנות ייחודית. למה הם שמים דגש על האתר והרשתות החברתיות ומה אפשר למצוא אצלם? יצאנו לבדוק

בווידיאו: הכירו את Latto Velara, חנות עיצוב ייחודית/עריכה: דינה מחפוץ

"השם של העסק שלנו הוא Latto Velara - לטוב ולרע", מסביר אורי זלוטניק. "כי יום אחד זה יכול להיות חמוד ויום אחר רשע, אבל תמיד מקורי".

זלוטניק, ושותפתו לעסק ולחיים הדס פוקסברונר מנהלים יחד חנות קטנה ומיוחדת מאוד בכפר סבא, בהם הם מייצרים אמנות מקורית על נעליים, בגדים, ארנקים, תיקים ומה שרק תוכלו לחשוב עליו - הכל בעיצובים שלהם ובאופן אישי עבור הלקוחות, במסגרת המאבק בתרבות הצריכה המופרזת. במילים אחרות: אם נכנסתם ל-Latto Velara או הזמנתם משהו באונליין, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ייחודי.

"אנחנו עושים הכל, החל מתהליך המחשבה, דרך השרטוט, קניית החומרים, הקשר עם המפעל ועוד, העיקר ליצור משהו חדש בכל פעם", מסבירה הדס. תחילה, אורי היה מאייר והיא הייתה צובעת, אבל כיום שניהם חיים ונושמים את העסק כולו 24/7, כולל כתיבת תכנים לאתר ולרשתות החברתיות, תפעול הנכסים הדיגיטליים, הצגת העיצובים החדשים ואפילו משלוחים כשצריך.

העסק קיים מאז 2013 ותחילה, הדגש של הזוג היה לתחזק "עסק של פעם", עם חנות פיזית, "אבל צריך להודות שהזמנים משתנים", אומר אורי. "מגיעים אלינו הרבה מפה לאוזן, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר חנויות עברו לאינטרנט, אז אנחנו משקיעים שם הרבה בפרסום", מוסיפה הדס.

עם קהל לקוחות נאמן, שחוזר שוב ושוב ל-Latto Velara, אורי והדס יכולים להרשות לעצמם להיפתח ולהציג ברשת את העולם שמאחורי תפעול העסק, הסיפורים האישיים שלהם כאמנים ועוד: "חלק גדול מהקהל שלנו מורכב מאנשים שעוסקים בעבודה סוציאלית", הם מספרים. "כאלו שמכירים את הצד האפל של החיים, אבל תמיד מוצאים מקום לצחוק". לטוב ולרע.

לאתר Latto Velara

לחשבון האינסטגרם של העסק

לחשבון הפייסבוק של העסק

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • סטודיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully