וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דברים שכל בעל עסק צריך לוודא לפני ימי מכירות גדולים

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:26

כשהקונים מגיעים, אתם חייבים להיערך בהתאם: כוח אדם, מבצעים נכונים, קמפיין דיגיטלי, סחורה מספיקה - כל דבר קטן יכול להכריע לטובת העסק שלכם

בלאק פריידי וחגי הקניות של נובמבר כבר מאחורינו, אבל הדילים של סוף השנה ושל תחילת החורף כאן וימי המכירות הגדולים ממשיכים להגיע. מדובר בימים שלקוחות נערכים אליהם כדי לבצע קניות גדולות ולכן, גם לכם, בעלי העסקים, כדאי להיות מוכנים בהתאם.

מצד הלקוחות, ההכנות די ברורות - חפשו מראש מוצרים שאתם אוהבים ואתרים שאתם מאמינים בהם, תשמרו אותם בצד וברגע האמת, תסתערו ותשיגו לעצמכם את הדברים שהכי רציתם, במחירים הכי שווים. אבל מה לגבי ההיערכות של בעלי העסקים? איך מתכוננים נכון ומנצלים בחוכמה יום בו המכירות יכולות לזנק משמעותית? הנה כמה טיפים שכל בעל עסק חייב להכיר.

תעקבו אחרי המהלכים של חברות הענק

אם יש לכם עסק קטן או בינוני, אתם כנראה לא יכולים להחזיק מחלקות פרסום ושיווק גדולות כמו בחברות הענק, אבל זה לא אומר שאי אפשר ללמוד מהן ולחקות אותן. תבדקו מתי אותן חברות מתחילות לייצר באזז לקראת יום המכירות, איזה סוגי מבצעים הן מציעות, מה המוצרים שהן מדגישות וכן הלאה - זה יעזור לכם להתניע את התהליכים בעסק שלכם ולהיות בזרם הנכון.

מוכרת מכינה את החנות לקראת בלאק פריידי. ShutterStock
חשוב להגיע מוכנים לימי המכירות הגדולים/ShutterStock

תנו מבצעים שווים, ולא מסובכים

בסופו של דבר, ללקוחות יש מגוון רחב של אפשרויות, והם מחכים במיוחד לימים האלו, אז חשוב שהסיילים והדילים אצלכם ימשכו את העין ובאמת יהיו כאלו שישכנעו אנשים לבחור דווקא בכם. יחד עם זאת, שימו לב שאתם לא מסבכים את העניינים, לא עבורכם ולא עבור הלקוחות, כי אם ייקח להם יותר מדי זמן להבין את "חוקי המבצע", הם פשוט יעברו הלאה. אז תחשבו איפה אתם יכולים לחתוך במחירים, ולכו על זה - חד, חלק ופשוט.

תשיקו קמפיין דיגיטלי מיוחד למבצעים

הנכסים הדיגיטליים שלכם הם כוח שאסור לוותר עליו כשזה מגיע למכירות. זו הדרך להגיע לקהל מראש, בין אם בעזרת פרסום באתרים כמו גוגל ובין אם דרך קמפיין ופוסטים מדויקים ברשתות החברתיות, בעיקר אלו שמתאימות לאופי העסק שלכם. זה גם כנראה הרגע הנכון להיעזר במומחים בתחום, כי קמפיין פרסום מדויק יחזיר את ההשקעה, וכנראה שגם הרבה מעבר לכך.

תוודאו שיש לכם מספיק סחורה

אחד הדברים הכי מתסכלים שיכולים לקרות הוא שבדיוק כשמתחילה "ההסתערות" על העסק שלכם והכל מתנהל בדיוק כמו שחלמתם עליו, אתם מגלים לפתע שנגמרה לכם הסחורה ורואים איך הלקוחות עוברים הלאה. לכן, אסור להתעצל וחשוב לעשות ספירת מלאי טובה ולהזמין כל דבר שאתם מאמינים שייחטף מהמדפים שלכם.

מוכרת אורזת מוצרים לקראת בלאק פריידי. ShutterStock
אל תמצאו את עצמכם בלי מספיק סחורה/ShutterStock

סדרו את החנות בצורה חגיגית ומתאימה

בהמשך לסעיף הקודם - ימי מכירות גדולים הם מסיבה ואם אתם חלק ממנה, צריך להתלבש בהתאם. תדאגו לכך שהעסק שלכם יראה חגיגי לקראת יום המכירות, עם השילוט המתאים שמספר על המבצעים המיוחדים שלכם לקראת החג הזה והמוצרים שאתם מציעים עליהם סיילים במקום שאפשר לראות אותם. זה יום מצוין לחשוף את העסק, עבור לקוחות שעוד יחזרו בעתיד, אז תחשבו היטב איזה רושם חשוב לכם שהם יקבלו.

תבדקו שהאתר שלכם תקין ויעמוד בעומס

פעם היינו רואים רק את התורים הבלתי נגמרים מחוץ לחנויות לקראת ימי המכירות הבולטים, אבל היום רבים עברו לשופינג אונליין ולכן אתם חייבים לוודא שהאתר שלכם עומד בזה. תבדקו שכל הלינקים פועלים ואפשר לנווט בקלות באתר, תעשו ניסוי של "קנייה" ותראו שהקוד קופון שהכנתם אכן עובד ונותן את ההנחה הרצויה, על המוצרים הייעודיים, שהאתר עולה מהר ושכל המבצעים מודגשים כבר כשפותחים אותו. מבאס מאוד להתחיל קנייה באתר כלשהו ואחרי רבע שעה, לגלות שאי אפשר להשלים אותה כראוי. זה מבריח לקוחות וחבל.

תדאגו למספיק כוח אדם

ולסיום, אל תעשו הכל לבד. אם יש לכם אפשרות, קחו עוד עובד או שניים לתקופה הקצרה הזו. אם לא, תעזרו במי שמוכן לתת יד, משפחה, חברים וכו' - העיקר שיהיה כוח אדם בעסק בזמן שהמכירות קופצות ושלקוחות לא ירגישו שאין מענה. זה נכון גם לחנות הפיזית שלכם אם יש כזו, גם לשירות לקוחות טלפוני (תחשבו על מישהו שהסתבך עם המבצעים, אבל ממש רוצה לקנות מכם וצריך עזרה) וגם למשלוחים שצריך להוציא כמה שיותר מהר. כוח אדם מספיק יכול לייצר חוויה מושלמת ללקוחות שלכם.

זהו, העסק שלכם אמור להיות עכשיו מוכן ולכם רק נשאר ליהנות מהחוויה והחגיגה הזו, לחשוף את העסק שלכם לעולם, להעמיק את הקשר עם לקוחות חוזרים וליצור קשרים עם לקוחות חדשים. בהצלחה!

רוצים לקדם את העסק שלכם? לכל המוצרים והחבילות של B144>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully