וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה הזו רק רצתה לעצב את החתונה של עצמה. זה הפך לעסק מיוחד

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 14:34

טל וולף אומרת שהיא "מטורפת על חתונות" ותיכננה את שלה עוד לפני שהיה חתן. כשהגיע הרגע, והיא לא מצאה מי שיעצב לה חתונה בוהמיינית מלאה בסטייל, היא עשתה זאת בעצמה ומשם - הכל התפתח. איך היא בנתה את העסק, קידמה ושיווקה אותו? הכל בראיון שלפניכם

טל וולף Alba - B144. ג'ן זלדקוב,
חופה מעוצבת בעבודת יד לחתונה בוהמיינית/ג'ן זלדקוב

אחת המשימות החשובות ביותר של כל עסק קטן היא הקידום. יכול להיות לכם רעיון מדהים וביצוע מדהים לא פחות, אבל אם אף אחד לא שומע על העסק שלכם - מה כל זה עוזר?

כמובן שלכל בעל ובעלת עסק קטן יש שיטות קידום שונות, שמתאימות גם לאופי שלו וגם לאופי העסק. כדי לבדוק את הנושא מקרוב שוחחנו עם טל וולף, שהקימה את Alba, עסק לעיצוב חתונות בוהמייניות בעבודת יד.

ראשית, ספרי לנו על העסק שלך

"Alba הוקמה כשאני התארסתי בעצמי, בשיא הקורונה. אני מעצבת טקסטיל במקצועי ולכן היה לי מאוד חשוב איזה עיצוב יהיה בחתונה שלי. אני מאלו שמטורפות על חתונות ותיכננתי את שלי מגיל צעיר, הרבה לפני שהיה חתן. אני אוהבת מאוד חתונות בוהמייניות מושקעות, כמו שיש באוסטרליה או אירופה, אז מהן לקחתי השראה, אבל כשחיפשתי בארץ לא מצאתי משהו ברמה דומה והחלטתי ליצור את זה בעצמי. מזה נולד העסק. ראיתי שאני כל כך אוהבת את זה, והתחלתי לפתח את הנושא. עונת החתונות שנגמרה עכשיו הייתה הראשונה בה עבדתי במשרה מלאה כמעצבת חתונות".

טל וולף Alba - B144. יח"צ,
טל ובעלה רועי/יח"צ

מה מייחד את העסק?

"הכל עבודת יד. כדי העץ שאיתם אני עושה את סידורי השולחן מיוצרים במיוחד עבורי בצפון הארץ ואת כל פריטי המקרמה אני מכינה בסטודיו שלי בנחלת בנימין. אני עובדת כמה שאפשר עם שאריות ומביאה מנגריות עצים שהם שומרים לי וממסעדות בתל אביב בקבוקים מיוחדים, שעוברים חיטוי ועליהם אני עושה את עבודת היד של המקרמה".

מה היה האתגר הגדול בקידום העסק בתחילת הדרך ואיך התמודדת איתו?

"לא ידעתי אם ואיך הקהל הישראלי יתחבר לרעיון של חתונה בוהמיינית, שכולה בעבודת יד והאם הערך המוסף שזה מביא לחתונה מבחינת אווירה וייחודיות - ידבר לקהל המקומי. לקחתי שנה שלמה לבניית העסק, כולל למידה של 'מאחורי הקלעים' בכל מה שנוגע לניהול ופיננסים ובניית קולקציה ייחודית, ערכתי סקרי שוק וניסיתי להכיר את הקהל שלי יותר מקרוב. בנוסף, לקחתי קורס מיוחד של מעוף על ניהול עסק ושיווק, קורס על שיווק אורגני וקורס ספציפי על אינסטגרם, כי העסק שלי הוא ויזואלי וזו פלטפורמה מעולה להגיע בעזרתה ללקוחות. חוץ מכל אלה, יש לי גם אתר אינטרנט מסודר שבניתי וכולל המון מידע ותמונות".

טל וולף Alba - B144. יח"צ,
סידור שולחן/יח"צ

וזה עבד?

"בהחלט. אחרי שהתחלתי ליישם את כל מה שלמדתי בעמוד האינסטגרם שלי, רוב הפניות אליי היו של כלות שמצאו אותי שם. השאר הגיעו מפה לאוזן, דרך אנשים שעיצבתי את החתונות שלהם וסיפרו לאחרים, או אנשים שהיו אורחים בחתונה שעיצבתי. כל חתונה כזו מאוד מושקעת והתגובות בהתאם. הייתי מופתעת בהתחלה מכמות האנשים שהתחברו וידעו להעריך את העיצוב והירידה לפרטים הקטנים. העיצוב באמת מכניס את האורחים וכמובן את החתן והכלה לאווירה מיוחדת וזה הדבר שהכי חשוב לי, שהזוג יהיה מאושר ויידע שאני נותנת הכל עבור החתונה שלהם, ומתייחסת אליה כאילו זו החתונה שלי".

טל וולף Alba - B144. עידן חסון,
פינת חופה/עידן חסון

מה השלב הבא בקידום העסק?

"ממש עכשיו, אחרי שעונת החתונות הסתיימה, אני מתחילה בחינה מחודשת של נושא הקידום, כדי לראות מה תהיה הדרך הנכונה להמשיך לשווק את Alba. זה עדיין עסק חדש ובוטיקי, ואני בודקת האם זה הרגע המתאים להוסיף גם שיווק ממומן ברשת. העסק ממשיך לגדול ולהתפתח כל הזמן, אני עובדת על המון דברים חדשים וגם בתחום הזה אצטרך ללמוד ולגדול בהתאם".

את מרוצה מהמסלול שהלכת בו עם העסק בכל תחום השיווק והקידום?

"מאוד. ידע זה כוח וככל שלמדתי, שיפרתי את הקידום של העסק, שזה נושא קריטי כמובן. קיבלתי כלים והשתמשתי בהם וזה עובד, אבל אני עדיין ממשיכה ללמוד עוד בכל יום ונעזרת באנשי מקצוע שנותנים לי כלים נוספים להמשך. מאוד חשוב לשים לב ולהשקיע בשיווק ובבניית השפה הוויזואלית של העסק, ולבחון כל הזמן לאיזה כיוון העסק מתקדם ואיפה אני צריכה להתחזק ולהשתפר".

טל וולף Alba - B144. יח"צ,
כד עץ בעבודת יד עם שזירה של פרחים מיובשים/יח"צ

חולמים על חתונה בוהמיינית מעוצבת בעבודת יד? צרו קשר עם Alba

טל וולף Alba - B144. גל אונגר,
חתונה באווירה ייחודית/גל אונגר
בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully