וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 ברים מושלמים לבלות בהם את ערב הסילבסטר

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:24

מוכנים לערב הגדול של השנה? אם גם אתם מחפשים מקום ליהנות בו בחגיגות הסילבסטר הקרוב, כדאי שתציצו בכתבה הזו, שעושה לכם סדר, מצפון ועד דרום

מסיבת סוף שנה תחילת 2022. ShutterStock
מוכנים למסיבת סילבסטר חלומית?/ShutterStock

אחד הלילות הגדולים של השנה הוא כמובן הסילבסטר. כניסת השנה האזרחית החדשה הפכה מזמן למסיבת ענק ברחבי ישראל וכדי שלא תחשבו פתאום בדקה ה-90 "לאן יוצאים הפעם?", אספנו לכם רשימה מעולה של 10 ברים מהנים ברחבי הארץ, ששווה לבלות בהם ב-31 בדצמבר (ובכלל!).

אלפנט - חיפה

אופציה מעולה בחיפה היא פאב אלפנט, השוכן בין שדה התעופה לקרית חיים. החזיות השקטה שהוא משדר מבחוץ שונה לחלוטין מהמסיבות שמתקיימות בפנים בשני העשורים האחרונים ומעבר לאווירה המחשמלת, תוכלו למצוא תפריט אלכוהול משובח, יצירתי ועשיר, שיעביר לכם ערב סילבסטר מושלם.

אלפנט, האצטדיון 4, חיפה, 0768609525

ליבירה - חיפה

ליבירה, מסעדה ומבשלה, יושבת בלב הסצנה החיפאית, ממש קרוב לשפת הים ולמושבה הגרמנית היפהפייה. במקום יציעו לכם לא פחות מחמישה סוגי בירה תוצרת הבית - חיטה, לאגר בהיר, אייל חזק, אייל ענברי ואייל כהה והכל במחירים מעולים במיוחד. המגוון הזה מאפשר לכם להתאים את הבירה למנה שאתם אוכלים ושם - ממש לא חסר. ליבירה מתהדרת בתפריט עשיר במיוחד ומלא באפשרויות, כולל המבורגרים שהפכו את המקום למפורסם באזור הכרמל, פלטת שרקוטרי עשירה, קינוחים ועוד המון.

ליבירה, הנמל 24, חיפה, 0768881490

סלמון. אנטולי קריניצקי,
תפריט עשיר במיוחד. סלמון בליבירה/אנטולי קריניצקי

בירלוגה - נתניה

אם אתם מחפשים בר יוצא דופן לסילבסטר, זה המקום. הלוגו המגניב מזמין אתכם פנימה ובבירלוגה, מסעדה ייחודית ואותנטית, אפשר למצוא פה אוכל קלאסי, אבל גם דברים הרבה יותר יצירתיים, כיאה למסעדת ציידים אמיתית. בבירלוגה יש גם בירות מכל העולם, כולל אמריקאיות, אנגליות, איטלקיות ועוד אפשרויות שבדרך כלל לא נתקלים בהן בישראל - הכל כדי לספק לכם את החוויה המלאה.

בירלוגה, התרופה 8, נתניה, 0768608088

קרמיט בר - רמת גן

הבר האורבני הראשון של רמת גן בהחלט הכניס אווירה חדשה ורוח רעננה לעיר. שלושה חברים מקומיים הרימו את הכפפה ובתוך החלל הענק מציעים תפריט ברים קלאסי, תפריט שתייה מעניין (כולל כמה קוקטיילים אקסקלוסיביים שפשוט חייבים לנסות) והכי חשוב - מקום שתרצו לחגוג בו, עם מוזיקה מעולה וסטייל שמשלב בין העיר הגדולה לשקט של רמת גן.

קרמיט בר, שדרות הילד 18, רמת גן, 0768883116

רובינא - תל אביב

כיאה לבר השוכן ממש מול היכל התרבות ותיאטרון הבימה, הרובינא נקרא כמובן על שמה של חנה רובינא האחת והיחידה, הגברת הראשונה של התיאטרון העברי. אבל זה ממש לא רק מקום להתפנק בו אחרי שאתם יוצאים מהצגה. ברגע שנכנסים פנימה, מגלים שיק תל אביבי קלאסי, מלא בסטייל וסגנון, עם כ-20 בירות, תפריט יין עשיר ועוד ועוד אפשרויות שישאירו אתכם במקום עד לשעות הקטנות של הלילה (פתוח עד 3:00!), בטח ובטח בערב הסילבסטר.

רובינא, מרמורק 6, תל אביב יפו, 0768605157

בר רובינא, תל אביב 20 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
בלב תל אביב. רובינא/ראובן קסטרו

פלורנטין 10 - תל אביב

אין כמו הוייב של פלורנטין, שכונה שברגע שהחושך יורד, משנה את פניה והופכת לחגיגה אחת גדולה. אם אתם מחפשים מקום תל אביבי אמיתי לחגוג בו את ערב השנה החדשה, תמצאו אותו על צומת הרחובות ויטל ופלורנטין. פלורנטין 10 פועלת כבר מ-2005 ומשתלבת בצורה מושלמת עם הדינמיות המיוחדת של האזור, בעזרת אווירה ומוזיקה וכמובן, צ'ייסרים עד אור הבוקר.

פלורנטין 10, פלורנטין 10, תל אביב יפו, 036819999

ג'מס רמת החייל - תל אביב

הברים של ג'מס כבר מזמן הפכו למוסד מוכר בישראל, עם בירה מקומית מעולה במיוחד, תוצרת בית ועם אווירה נעימה וסגנון מזמין. הסניף הצפון-תל אביבי הזה פועל בחלל "שוק הצפון", מקום נהדר שמציע חוויה קולינרית עירונית, מודרנית ותוססת. מדובר במקום מושלם לחגיגות וללילות שנמשכים ונמשכים, בזמן שהבירה הטרייה זורמת אליכם לשולחן, לצד נקניקיות, המבורגרים ואוכל פאבים מסורתי.

ג'מס סניף רמת החייל, ראול ולנברג 20, תל אביב יפו, 0768106821

מבשלת ג'מס. רועי יוספי,
בירות טריות מחכות לכם בג'מס/רועי יוספי

שפילד - רחובות

שפילד אולי רחוקה מאיתנו, אבל יש מי שמביא אותה היישר לרחובות. אם אתם מחפשים פאב אנגלי אמיתי, כמו שכתוב בספר (או כמו שמוצאים בשפילד), זה בדיוק המקום, עם ויסקי איכותי, קוקטיילים מגניבים וכמובן, המון בירה. אז אולי נשארתם בארץ בסילבסטר הזה, אבל זה לא אומר שאי אפשר לחגוג כמו בממלכה!

שפילד, מאיר וייסגל 2, רחובות, 086373509

קאסטל - אשדוד

הסצנה באשדוד מתעוררת בשנים האחרונות עם עוד ועוד מקומות ששווה להגיע אליהם, כולל הבר-מסעדה הזה, שמתהדר בעיצוב מגניב במיוחד, נתחי בשר גדולים ומגוונים, מטבח מלא באפשרויות נוספות ומבחר גדול של בירות מהחבית. לא צריך לנסוע בסילבסטר עד תל אביב כדי ליהנות מחגיגה של ממש ולילה של הפתעות.

קאסטל, העצמאות 85, אשדוד, 0768116977

מצוקי בר - מצפה שלם

אם אתם מעבירים את ערב השנה החדשה בבילוי באזור ים המלח, זה המקום ליהנות בו. השקט של הים, המוזיקה הנעימה והבירה הצוננת עושים את העבודה והכל מול נוף מושלם ובר שכיף לשבת עליו. מחפשים דרך רגועה יותר לחגוג את כניסת השנה החדשה? זו התשובה שלכם.

מצוקי בר, מצוקי דרגות 125, מצפה שלם, 0768881745

מצוקי בר במצוקי דרגות. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
השקט של ים המלח במצוקי בר/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully