וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מסעדות מומלצות שיעשו לכם את הסילבסטר

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 15:46

עוד לא סגרתם תכניות לערב השנה החדשה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו 10 מסעדות נהדרות ששווה לפתוח בהן את השנה החדשה

לא משנה אם הוא נופל ביום חול או בסוף השבוע, ערב הסילבסטר הוא תמיד סיבה למסיבה. זו כנראה אחת הסיבות שרוב המסעדות ברחבי הארץ מלאות עד אפס מקום באותו הערב. אז אם גם אתם מתכננים לחגוג את ערב השנה החדשה עם ארוחה טובה, הרשימה הזו בשבילכם. ריכזנו 10 מסעדות מעולות ומומלצות לחגוג בהן ב-31.12.21.

הנמל 24

בשנים האחרונות הפכה העיר התחתית לאחד האזורים הכי מבוקשים בעיר בקרב צעירים. בעיר התחתית שהפכה לשוקקת חיים, עשרות מסעדות, ברים ומועדונים, רובם ברחוב הנמל, הנחשב למתחם הבילויים של האזור. בו ניתן למצוא גם את אחת המסעדות הטובות בחיפה - הנמל 24, המשלבת בין אוכל גורמה, עיצוב כפרי ואווירה שקשה למצוא במקומות אחרים. במסעדה, שמעוצבת כווילה טוסקנית ומחולקת לחדרים פרטיים, תפריט עשיר וחגיגי שמתאים גם לערב השנה החדשה.

הנמל 24, הנמל 24, חיפה

טיפים להכנת המבורגר, בורגר סאלון. נמרוד סונדרס
בורגרים מבשר בקר טרי שגדל בחווה פרטית. בורגר סאלון/נמרוד סונדרס

בורגר סאלון

מי לא שמע על אחת מרשתות הבורגרים המובילות בישראל? כבר שנים שההמבורגר של בורגר סאלון נחשב לאחד הטובים בארץ, ואם עוד לא יצא לכם לטעום אותו, ערב הסילבסטר הוא הזדמנות מצוינת לעשות זאת. הבורגרים של בורגר סאלון מיוצרים מבשר בקר טרי שגדל בחווה הפרטית של הרשת בלב ליבה של עמק יזרעאל.

בורגר סאלון, היכל הספורט רוממה, חיפה

טאיה

במועצה המקומית קדימה צורן מסתתרת פנינה אמיתית, שהיא חוויה קולינרית של טעמים אסייתיים באווירה ייחודית. טאיה, של השף ירון שנבל, היא שילוב בין מסורת אסיאתית עתיקה, למסעדת פיוז'ן חדשנית. בטאיה תפריט אסיאתי עשיר, בו ניתן למצוא מנות מסורתיות רבות עם טאצ' מודרני. מדובר בחוויה קולינרית של טעמים אסייתיים באווירה ייחודית.

טאיה, האופה 1, קדימה צורן

חצר גולדמן

באחד המקומות הכי יפים ומיוחדים בישראל, נמצאת מסעדה מיוחדת לא פחות - חצר גולדמן, המשרתת את לקוחותיה הנאמנים עוד משנת 2002. במסעדה שנמצאת בטיילת יפו המשגעת, תפריט ים תיכוני עדכני, בו ניתן למצוא מגוון רחב של מנות - מבשרים איכותיים, דרך דגים טריים ועד לקינוחים משגעים.

חצר גולדמן, נחום גולדמן 6, תל אביב

חצר גולדמן. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
קיימת משנת 2002. חצר גולדמן/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

נאמוס

אל מול הים המהפנט של המרינה בהרצליה, נמצאת אחת המסעדות היפניות המובילות באזור השרון - נאמוס של אילן טריגר, לו ניסיון של 30 שנה בעולם הקולינריה הישראלי. נאמוס מציעה מטבח יפני מודרני, הכולל מנות סושי, בשרים ועוד.

נאמוס, הצדף 1, הרצליה

מסעדת רוזנברג

מסעדת רוזנברג המבוססת על טהרת המטבח הישראלי, עם דגש על חומרי גלם איכותיים, מקומיים וטריים, מחולקת לשתי קומות. בקומת הכניסה בר ענק, ובו תוכלו למצוא קוקטיילים ייחודיים עם מנות טעימות ומסקרנות, ובקומה השנייה נמצאת הגלריה של המסעדה, לאלו המחפשים פרטיות ואינטימיות.

מסעדת רוזנברג, משכית 32, הרצליה

איסאן

בלב לבו של אחד השווקים התוססים בישראל - שוק הכרמל התל אביבי, נמצאת פנינה תאילנדית אמיתית: איסאן, המגישה אוכל אותנטי ממחוז איסאן שבצפון מזרח תאילנד. במסעדה תוכלו למצוא שלל מנות המבוססות על טהרת המטבח התאילנדי, כולל כמה מהמנות המפורסמות ביותר שיש לתאילנד להציע: סום טאם, נאם טוק, טום יאם, טפיוקה ועוד.

איסאן, רבי עקיבא 22, תל אביב

דלאל. באדיבות המסעדה,
אחת המסעדות הטובות בתל אביב כבר שנים ארוכות. דלאל/באדיבות המסעדה

דלאל

כבר שנים שמסעדת דלאל נחשבת לאחת המסעדות הטובות ואהובות בתל אביב. בדלאל, ששוכנת במדרחוב הקסום של שכונת נווה צדק בעיר, מנות המתבססות על חומרי גלם מקומיים וטריים. בקונדיטוריה של דלאל שנמצאת במרחק הליכה מהמסעדה ניתן למצוא מאפים צרפתים קלאסיים, מתוקים ומלוחים, עמדת קפה ואווירה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בישראל.

דלאל, שבזי 10, תל אביב

וונג

מתגעגעים לוויאטנם? מסעדת וונג שהוקמה כבר לפני שמונה שנים מנגישה את המטבח הוויאטנמי - אחד המטבחים המסקרנים בכל אסיה - לחיך הישראלי. המסעדה משלבת אווירה ייחודית עם טעמים עוצמתיים שמגיעים היישר מהמדינה האסיאתית הצבעונית. בתפריט ניתן למצוא את מרק הפו המפורסם, מגוון רחב של באנים, ספרינג רולים, מנות קארי ועוד.

וונג, רוטשילד 15, תל אביב

המחבוא של אדי. נמרוד סונדרס
פנינה קולינרית באילת. המחבוא של אדי/נמרוד סונדרס

המחבוא של אדי

המחבוא של אדי נחשבת לפנינה קולינרית באילת, ולאחת המסעדות הוותיקות בעיר הדרומית. המחבוא של אדי הוקמה עוד בשנת 1979, ומציעה תפריט מגוון, בו מנות בשר, דגים וגם לזניה טעימה במיוחד, ששמה הולך לפניה. המסעדה ממוקמת באזור התעשייה של אילת, לא רחוק מהטיילת המפורסמת של העיר.

המחבוא של אדי, המסגר 2, אילת

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully