וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהבה: 5 מסעדות מומלצות לוולנטיין

בשיתוף B144

10.2.2022 / 6:55

המסעדה עם הנוף היפה בארץ, הנציגה מהבירה, הפנינה של נתניה והביסטרו בקצה נמל קיסריה. מתכננים לצאת לארוחה רומנטית בחג האהבה? אתם פשוט חייבים לקרוא את הכתבה הזו

איך שלא תסובבו את זה, מדובר בקונצזוס: ערב רומנטי עם בן או בת הזוג במסעדה תמיד מהנה; האווירה האינטימית, האוכל המפנק, כוס היין שמשתלבת בצורה מושלמת; וכל זה כמובן בליווי האדם הקרוב אליכם ביותר. אבל פעם אחת בשנה, בוולנטיין שנחגג ב-14 בפברואר, בילוי במסעדה עם החצי השני שלכם הופך אפילו למושלם עוד יותר, כשמסביב אווירה רומנטית ומיוחדת.

אז לכבוד יום האהבה שמתקרב בצעדי ענק, קבלו המלצה לחמש מסעדות שמתאימות בדיוק לאווירה הקסומה.

זוג ארוחת ערב רומנטית. ShutterStock
איך שלא תסובבו את זה, מדובר בקונצזוס/ShutterStock

לה פיאצה

מסעדה איטלקית כשרה, אותנטית וטעימה במיוחד שהביאה לנתניה את מטעמי המטבח האיטלקי המשובח. בתפריט העשיר והמגוון של המסעדה תוכלו למצוא שלל מנות מהמטבח האיטלקי האהוב, כולל פסטות ופיצות כמובן. בנוסף, בתפריט המסעדה גם דגים טריים, סלטים ומנות ראשונות מעולות.

לכרטיס העסק של המסעדה ב-B144
טלפון: 076-8016091
כתובת: ניצה 8, נתניה

בראסרי עין כרם

בלב לבה של אחת השכונות הכי קסומות ופסטורליות ביורשלים, עין כרם השקטה, נמצאת מסעדת בראסרי עין כרם, השוכנת במבנה אבן עוצר נשימה. תפריט המסעדה מגוון ואיכותי, וכולל מנות המבוססות על המטבח הצרפתי העשיר. בנוסף, במסעדת בראסרי עין כרם תפריט יינות משובח ואווירה שקשה למצוא במסעדות אחרות באזור. וכאילו שזה לא מספיק, במסעדה גם חדר פרטי לאירועים וקומת גג עם נוף עוצר נשימה.

לכרטיס העסק של המסעדה ב-B144
טלפון: 02-5665000
כתובת: המעיין 15, ירושלים

בראסרי עין כרם. בראסרי עין כרם,
אוכל, אווירה, נוף. צריך יותר מזה? בראסרי עין כרם/בראסרי עין כרם

לימאני ביסטרו

בקצה נמל קיסריה, באחת הנקודות הכי יפות באזור, שוכנת לה מסעדת לימאני ביסטרו, המציעה חוויה אחרת לגמרי. מדובר בביסטרו ייחודי עם מטבח ים תיכוני שמפיק אוכל טעים, טרי ומוקפד, לצד מוזיקה נעימה, נוף מהפנט והרבה נשמה.

לכרטיס העסק של המסעדה ב-B144
טלפון: 04-6100022
כתובת: גן לאומי קיסריה (שכונה) קיסריה

לימאני ביסטרו. דוד ששון,
חוויה אחרת לגמרי. לימאני ביסטרו/דוד ששון

לונה ביסטרו

הנוף שנשקף ממסעדת לונה - על העיר העתיקה של נצרת, עוצר נשמה, אבל זו לא הסיבה היחידה להגיע למסעדה המיוחדת, שמשלבת בין המטבח הנצרתי האותנטי לנגיעות מודרניות. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות - מעולש, דרך באמיה בזית ועד לשושבראק אותנטי.

לכרטיס העסק של המסעדה ב-B144
טלפון: 076-8006860
כתובת: זיאד תופיק 53, נצרת

טו סי על גג העולם

שמה של מסעדת 2C הולך לפניה, ולא רק בגלל הנוף המדהים שנשקף ממנה. המסעדה שממוקמת בקומה ה-49, מציעה תצפית מרהיבה על תל אביב, אך גם תפריט טעים במיוחד, המתבסס על המטבח הצרפתי האהוב. ריזוטו, סשימי, טרטר ופילה בקר וכבד אווז הן רק חלק מהמנות שתוכלו למצוא במסעדה הפופולרית.

לכרטיס העסק של המסעדה ב-B144
טלפון: 03-6081990
כתובת: דרך מנחם בגין 132

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully