וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שבאתם: עולם ההייטק הגיע אל אתרי הבנייה בישראל

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 8:31

בלירוקרטיה, אפליקציה לניהול בטיחות באתרי בנייה שהשיק גיל רובינזון נועדה להפוך את החיים של אלו העוסקים בענף הבנייה לקלים הרבה יותר. מדוע בחר גיל דווקא בשם הזה ומה חושבים עליו הלקוחות?

בלירוקרטיה. יח"צ,
בלירוקרטיה/יח"צ

בכל שנה, מספר הנפגעים מתאונות עבודה באתרי הבנייה השונים ברחבי ישראל עולה, ואף גובה מחיר יקר של חיי אדם. מדובר במכת מדינה שלא מקבלת מספיק חשיפה, אך האם מדובר בגזירה משמים, או שניתן לשנות את פני התמונה העגומה הזו? על פי גיל רובינזון, הבעלים של חברת בלירוקרטיה, ניתן למזער את המספרים המטרידים בזכות מספר פעולות בשטח.

כידוע, אי עמידה בתנאים ובתקנות הבטיחות בעת ביקורת של משרד העבודה עלולה לגרור קבלת קנסות מנהליים כבדים ואף יכולה להוביל לסגירת האתר. בדיוק לשם כך פותחו האפליקציות של גיל, שנועדו להקל על אלו העוסקים בענף הבנייה.

בלירוקרטיה. יח"צ,
בלירוקרטיה/יח"צ

מה שם העסק שלך?

"בלירוקרטיה - כלים חכמים לניהול בטיחות באתרי בנייה".

ספר לנו על העסק שלך.

"הוא מיועד לעולם הבנייה, בעיקר ליזמים/קבלנים/מפקחים ומנהלי עבודה, ולאנשים שעוסקים בבטיחות באתרי בנייה. המטרה שלנו היא לתת פתרונות לאנשים בשטח. המערכת בנויה משתי אפליקציות, האחת מתמקדת בעריכת מבדקים בהתאמה אישית באתרי הבנייה -לממוני בטיחות/מפקחים/מנהלי עבודה, ואילו האפליקציה השנייה מיועדת לעוזר הבטיחות (שתי האפליקציות נמצאות באפסטור ובגוגל פליי לנוחיות המשתמשים). לדוגמא, אם בעבר עוזר בטיחות היה נוהג למלא פעמיים ביום רשימת תיוג ולתייק אותה בקלסר, בעזרת הפתרון שלנו ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציה חדשנית, ללא ניירת מיותרת וללא מידע שהולך לאיבוד.

למה העסק נקרא כך?

"במקצועי אני מנהל פרויקטים וממונה על בטיחות בבנייה, ובשל כך מצאתי את עצמי מתמודד חדשות לבקרים מול בירוקרטיה אינסופית, טפסים, אישורים, מסמכים וכו'. מכאן נולד הרעיון של פיתוח השירותים שלנו - שתי אפליקציות ייעודיות לעולם הבנייה, שחוסכות כסף, זמן וכאב ראש".

איך מגיבים לקוחות לשם העסק?

"הרוב מסכימים שזה שם מגניב ומעריכים זאת, ויש כאלו שמתקשים לבטא אותו. מרבית הלוקוחות טוענים שמדובר בשם מתוחכם וזה משמח אותי".

אתה חושב שהשם היצירתי עוזר לעסק להצליח?

"אני חושב שכן, הוא מאוד תורם לנו, יתרה מכך אנו עובדים על שירות שעתיד לחולל מהפכה בעולם הבנייה והבירוקרטיה אשר מלווה אותו".

איך אתה מפרסם את העסק באונליין?

"בעיקר בפייסבוק וגוגל אדס".

לאתר בלירוקרטיה

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully