וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצ'יס: הקינוח היפני שהשתלט על העולם הגיע גם לישראל

בשיתוף B144

16.2.2022 / 10:00

אחרי שהתאהבו בקינוח המסורתי, בני הזוג סיוון סולומון ואיתי גלמן מקרית ביאליק פתחו את מוצ'יס: "בחרנו בשם נקי וקלאסי. יש לנו למעלה מ-30 טעמים שונים - מלוחים, חמוצים, מתוקים ועוד"

כשחושבים על אוכל יפני, הדבר הראשון שעולה לראש כמובן הוא סושי - המאכל היפני שהפך לפופולרי בכל העולם כבר לפני כשלושה עשורים. אלא שמלבד סושי, ליפנים יש עוד הרבה מה להציע, כולל אחד הקינוחים הכי מיוחדים שיש - מוצ'י, שעשוי מזן אורז עמילני בשם מוצ'יגומה ומגיע, לפחות במערב, עם מילויים מתוקים (זאת בניגוד למוצ'י ביפן שמוגש עם ממרח שעועית).

בני הזוג סיוון סולומון ואיתי גלמן מקרית ביאליק התאהבו בקינוח הייחודי הזה כשראו אותו לפני מספר שנים באינסטגרם, והחליטו שהגיע הזמן שהוא יימכר גם בישראל. בזמן משבר הקורונה שפגע בלא מעט ישראלים, גם סיוון ואיתי נותרו ללא עבודה ועם ארבעה ילדים בבית. אז הם התחילו לחקור את הנושא לעומק ואט ואט התחילו לייצר מוצ'י, עד שפתחו את מוצ'יס, שם הם מציעים גרסאות שונות ומגוונות של הקינוח היפני הטעים.

למה דווקא מוצ'יס?

"מוצ'י זה השם המקורי של הקינוח", אומרים סיון ואיתי. "אז הוספנו את האות ס' כמו בשם של סיון. חשבנו על שמות שונים, חלקם די מופרעים, אבל בסוף החלטנו ללכת על שם נקי וקלאסי. בנוסף מדובר באינטרפרטציה ישראלית לקינוח הפופולרי, שם מגישים אותו במרקמים אחרים ועם שעועית. אצלנו יש למעלה מ-30 טעמים שונים - מלוחים, חמוצים, מתוקים ועוד".

איך מגיבים לקוחות לשם העסק?

"כמעט בכל שיחה, הלקוח שואל על השם. אנשים לא מכירים עדיין את המוצ'י. כנראה שעד שלא טועמים לא באמת מבינים במה מדובר".

השם עוזר לעסק להצליח?

"בוודאי; אנשים שרוצים לטעום מוצ'י מחפשים את השם מוצ'י בגוגל. זו הסיבה שהחלטנו שבשם העסק חייב להיות 'מוצ'י'. ברגע שהם נתקלים במוצ'יס, הכול הופך ליותר מעניין, כי כי הם מבינים שיש פה משהו מעבר".

איך אתם מפרסמים את העסק באונליין?

"בעיקר באינסטגרם ופייסבוק".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • קינוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully