וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקונדיטור לספר כלבים: המשימה המאתגרת שהטלנו על השף

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:40

תומר לוי, הבעלים של רשת קרמרי דה ל'אקלר, החליף את מירה במספרת הכלבים "מירה בוטיק" במסגרת "עסק מתהפך". איך הוא הסתדר? צפו בכתבה וגלו

בווידאו: המשימה המאתגרת שהטלנו על השף תומר לוי/עריכה: גלעד מן מנהיים

במהלך השבוע מתעסק תומר לוי בעיקר בבצקים, מילויים, קינוחים, גלידות ועוד מגוון רחב של מטעמים מתוקים, במסגרת תפקידו כבעלים ושף של רשת קרמרי דה ל'אקלר. בנוסף להיותו חובב מתוקים, תומר גם אוהב מאוד כלבים. "יצא לי לטפל בכלבים בעבר ולשטוף אותם, אבל לספר? עדיין לא", הוא אמר לפני שנכנס למספרת הכלבים "מירה בוטיק" של מירה רויטמן במסגרת "עסק מתהפך".

"זה עסק ממש לא פשוט, כי צריך סבלנות, זמן ומיומנות", אמרה מירה לפני הפגישה עם תומר, שממש לא נבהל מהמשימה שעמדה בפניו; הוא שינס מותניים, הצטרף למירה בעמדה וסייע לה לספר ולקלח כלבה חמודה במיוחד. "היה נחמד", הוא אמר בסיום. "קילחנו, סיפרנו והכלבה הייתה מדהימה. זה באמת אחלה מקום, אבל עכשיו מירה צריכה לבוא אליי ונראה מה מחכה לה".

"תומר היה מצוין", פירגנה לו מירה. "ממש נהניתי לעבוד איתו. חששתי כשהוא הגיע, כי הוא ענק וגדול, אבל הופתעתי. אני מחכה מאוד להגיע אליו".

בחלק הבא תתארח מירה ברשת קרמרי דה ל'אקלר של תומר, ותנסה להפוך לקונדיטורית מקצועית ליום אחד. האם היא תצליח? התשובות בפרק הבא.

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully