וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד בוחרים מוסך מתאים לרכב? 5 טיפים מנצחים

בשיתוף B144

24.2.2022 / 7:28

לשאול חברים, לבדוק בפייסבוק ולא להסתכל בקנקן: לא בטוחים איזה מוסך כדאי לכם לבחור? כנסו, הכתבה הזו תעשה לכם סדר

איש בחור גבר מוסך מוסכניק. ShutterStock
5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את המוסך הנכון עבור הרכב שלכם/ShutterStock

כל מי שמחזיק רכב בישראל, מחויב לבקר במוסך אחת לכמה זמן. בין אם מדובר בתיקון כזה או אחר, טיפול או בדיקה שגרתית. אלא שלא תמיד יודעים באיזה מוסך לבחור; האם עדיף לבחור במוסך שנמצא קרוב לבית כדי לחסוך כמה שיותר זמן, או אולי כדאי לבחור בכזה של מותג מסוים? מה לגבי מוסכים עם התמחות ספציפית, מה בשום פנים ואופן אסור לעשות ומה עוד חשוב לדעת לפני שמחליטים? קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את המוסך הנכון עבור הרכב שלכם.

מוסך. ShutterStock
מוסך/ShutterStock

עוד לפני שמתחילים לחפש, חשוב להבין: למה באמת אתם זקוקים?

רוב המוסכים בישראל הם מוסכים כלליים - כלומר כאלו שמטפלים בכלל הבעיות, אלא שיש גם מוסכים ממוקדים יותר, כמו למשל מכון גיר שמתמחה ספציפית בבעיות גיר. אז למה בעצם עדיף לטפל במוסך ספציפי אם יש לכם בעיה נקודתית ולא במוסך כללי? במקרים רבים מוסכים כלליים לא יכולים לבצע הכול In-House, מה שאומר שהם יעבירו עבודות שלא מתבצעות אצלם במוסך למכונים ספציפיים ועל הדרך יגזרו עליכם קופון.

לשאול חברים ומכרים

כמו ששואלים חברים, בני משפחה או מכרים לפני רכישה גדולה של מוצר מסוים, ביקור אצל רופא או כשמזמינים איש מקצוע חדש, גם כשזה נוגע לבחירת מוסך לרכב מומלץ להתייעץ עם האנשים הכי קרובים שלכם.

קבוצות פייסבוק

כיום ניתן למצוא קבוצות פייסבוק כמעט בכל תחום - קבוצות שעוסקות במתכונים מיוחדים, כאלו המיועדות לאמהות טריות, קבוצות לחיפוש אחר מבצעים מעבר לים וגם קבוצות בתחום הרכב. למעשה, לא רק שישנן קבוצות פייסבוק שבהן ניתן להתייעץ כמעט על כל נושא שקשור לרכב שלכם - ישנן גם קבוצות ספציפיות לכל מותג רכב גדול (טיוטה, מאזדה, סובארו וכו'), שם תוכלו למצוא את כל המידע שלו אתם זקוקים, להתייעץ ולשאול את חברי הקבוצה.

טיפול רכב מוסך. ShutterStock
טיפול רכב מוסך/ShutterStock

תמיד כדאי לשאול את גוגל

המליצו לכם על מוסך? מצוין, אבל לפני שאתם מתקשרים לקבוע, עשו לעצמכם טובה ותריצו חיפוש קצר עם שם המוסך בגוגל. גם כדי לקרוא חוות דעת ולהתרשם מהמוסך, אבל בעיקר כדי להבין אם מדובר במוסך אמין. איך יודעים זאת? אם נתקלתם בתוצאות מעט מפוקפקות - פסקי דין לדוגמה - מדובר בנורת אזהרה לא קטנה והיינו ממליצים להתרחק.

אל תסתכלו בקנקן - אלא במה שיש בו

לפעמים מראה עיניים יכול להטעות - לעתים תגיעו למוסך שנראה חדש ומסודר; מסביב הכול משופץ ויפה וחדרי ההמתנה נעימים, אך באותה נשימה יכול להיות שמדובר במוסך שאינו אמין וכזה שלא יעשה עבורכם את העבודה לה אתם זקוקים, או שיגבה יותר מדי כסף, שלא בצדק. מנגד, מוסך שנראה ישן ומצ'וקמק יכול גם כן להטעות, ולכן חשוב לבדוק זאת לעומק ולא להתבסס רק על המראה החיצוני.

מחפשים מוסכים? לחצו כאן>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully