וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים? קבלו 5 מסעדות אסייתיות מומלצות במיוחד

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 7:50

הפנינה של אשדוד, נציגת באר שבע הכשרה מאור עקיבא וההפתעות הקולינריות של מעלה אדומים וראש העין. מתחשק לכם אסייתי? כדאי שתיכנסו לכתבה הזו

ישראל היא ללא ספק מעצמה קולינרית. בכל עיר בארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, מכל הסוגים והסגנונות. אך נראה שמעל כולם ניצב בגאון האוכל האסייתי, שנחשב לאהוב במיוחד עלינו הישראלים. בכל רחבי הארץ פזורות מאות מסעדות אסייתיות ולא תמיד פשוט לבחור במסעדה הנכונה. אלא שבדיוק לשם כך התכנסנו כאן: קבלו חמש מסעדות אסייתיות מומלצות שיזכירו לכם את האוכל האותנטי של המזרח הרחוק.

סאן סושי אשדוד. באדיבות בית העסק,
סאן סושי אשדוד/באדיבות בית העסק

סאן סושי

מסעדה אסייתית המתבססת על המטבח היפני, עם דגש על מנות סושי. בסאן סושי יצאו במבצע חסר תקדים לכל לקוחות הרשת: מבצע 1+1 על כל תפריט הסושי, כולל מאקי, פוטומאקי, רולים I/O, קונוסים, סושי סנדוויץ', רולים חמים וגם ספיישלים. בנוסף, בתפריט של מסעדת סאן סושי שנמצאת בקניון הסיטי שבאשדוד, גם מנות ראשונות מעולות (כמו אגרול, סלטים, קמצ'י, מרקים ואפילו כנפיים), מנות עיקריות כולל נודלס, מנות אורז ומוקפצים ועוד.

קניון הסיטי, אשדוד

לכרטיס העסק של המסעדה>>

אומאמי

הנציגה של מעלה אדומים ברשימה. אומאמי מציעה מנות רבות על טהרת המטבח האסייתי עם דגש על המטבח התאילנדי והיפני. מלבד מנות מוקפצות עם נודלס ואורז, במסעדה תוכלו למצוא גם תפריט סושי עשיר (יש גם קומבינציות שונות) ומנות ראשונות מנצחות. בנוסף מציעים באומאמי פלטות סושי ועמדות סושי לאירועים, שירותי קייטרינג, ארוחות משפחתיות וכמובן שירות משלוחים.

ככר יהלום 45, מעלה אדומים

לכרטיס העסק של המסעדה>>

נגיסה סושי. באדיבות בית העסק,
נגיסה סושי/באדיבות בית העסק

נגיסה סושי

רשת מסעדות אסייתיות וסושי בר בפריסה ארצית, עם מספר סניפים בישראל. הרשת הוותיקה מציעה תפריט ייחודי על טהרת הסושי ומנות ספיישל מהמטבח האסייתי בליווי אווירה נעימה ואותנטית. בדומה לשאר סניפי הרשת, גם בסניף הממוקם ברחוב עמל 13 בראש העין, אווירה מיוחדת וקסומה שתחזיר אתכם לחופשה שלכם בתאילנד. בנוסף מציעים בנגיסה מגשי אירוח מפנקים ושירותי קייטרינג אסייתי עשיר לאירועים מכל סוג.

עמל 13, ראש העין

לכרטיס העסק של המסעדה>>

האקו תאי

מסעדת שף אסייתית המציעה תפריט מגוון - ממנות מוקפצות, דרך מרקים ועד לסושי. את התפריט בנה השף קים - לו ניסיון רב במטבחים תאילנדים. השף קים שם דגש בתפריט שבנה על אותנטיות, טעמים מקוריים וחומרי גלם מהשורה הראשונה. במסעדת האקו תאי תוכלו למצוא מנות עשירות וגדולות, במחירים נוחים לכל כיס והיא אף מתאימה לאירועים ולחגיגות משפחתיות.

דרך מצדה 43, באר שבע

לכרטיס העסק של המסעדה>>

מסעדת יוקו. יעל יצחקי,
מסעדת יוקו/יעל יצחקי

יוקו

מסעדה אסייתית כשרה המעניקה טעימה קטנה מהמטבח האסייתי האותנטי, עם תפריט מגוון הכולל הן סושי, הן נודלס ומוקפצים והן מנות עיקריות טעימות במיוחד. בתפריט המגוון של יוקו תוכלו למצוא מנות מכל ארצות המזרח - מסין, דרך תאילנד ועד ליפן כמובן. בתפריט הסושי של המסעדה קומבינציות רבות, קונוסים וגם סנדוויץ' סושי בהרכבה עצמית. בנוסף, ניתן למצוא בתפריט המסעדה גם מנות ווק ומנות בשריות טעימות במיוחד. ביוקו אף מציעים תפריט בהתאמה אישית לאירועים פרטיים.


הנשיא 1, אור עקיבא

לכרטיס העסק של המסעדה>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • אסייתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully