וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את החשמלאי הכי מתאים עבורכם

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 16:08

רישיון בתוקף, סקר שוק מקיף, מחיר, אחריות וכמובן המלצות: תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו חשמלאי מבלי שקראתם את הכתבה הזו

מי מאיתנו לא זקוק לחשמלאי אחת לכמה זמן? בין אם מדובר בקצר חשמלי, החלפת גופי תאורה, הוספת שקעי חשמל, חיבור מוצר חשמלי חדש ועוד. אלא שיש לא מעט חשמלאים בישראל, אז איך יודעים במי לבחור? ריכזנו עבורכם 5 טיפים בנושא שיעשו לכם סדר.

חשמלאי. ShutterStock
חפשו אחר המלצות, וכמה שיותר/ShutterStock

היתר עבודה והסמכה

התחלתם לחפש אחר חשמלאי? הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שמדובר בחשמלאי עם היתר עבודה, הסמכה ורישיון בתוקף, שכן יש לא מעט חשמלאים בשוק שמבצעים עבודות שונות מבלי שהוסמכו לכך. מעבר לעובדה שמדובר בסיכון גדול, במקרה של תאונה חלילה, ככל הנראה לא תהיו זכאים לפיצויים.

סקר שוק מקיף

כפי שציינו קודם לכן, בשוק מאות אם לא אלפי חשמלאים. סקר שוק מקיף, הכולל בדיקת רקע של המועמדים הסופיים וקבלת הצעת מחיר הוא הכרחי למדי ויעזור לכם להבין איזה חשמלאי מתאים לכם יותר. אנחנו ממליצים בחום לבחור בהצעה שנשמעת לכם הכי הוגנת, ולא בהכרח הכי זולה.

המלצות

כמו בתחומים אחרים, גם כשבוחרים חשמלאי חדש המלצות משחקות תפקיד מרכזי - בין אם מדובר על המלצות מחברים או בני משפחה או המלצות שמצאתם ברחבי האינטרנט - בגוגל, בעמוד העסק ברשתות החברתיות, בקבוצות שונות בפייסבוק או באינדקס העסקים של B144, שם תמצאו דירוגים והמלצות של בעלי מקצוע.

חשמלאי. ShutterStock
מומלץ להסביר לפרטי פרטים למה בדיוק אתם זקוקים/ShutterStock

אחריות

בחרתם בחשמלאי המועדף עליכם? מצוין, אך עוד לפני שתסגרו איתו סופית את כל הפרטים, בדקו את נושא האחריות על השירות, שיכולה למנוע לא מעט בעיות ואי נעימויות בעתיד. בסיום העבודה תבקשו מהחשמלאי את החשבונית, המשמשת כתעודת האחריות שלכם.

פרטים, וכמה שיותר

בדקתם המלצות, חיפשתם ברשת ובסופו של דבר מצאתם את החשמלאי המועדף עליכם? נהדר, אך עוד לפני שתתאמו יום ושעה, כדאי להסביר לו לפרטי פרטים למה בדיוק אתם זקוקים; רוב החשמלאים לא עברו הסמכה בכל התחומים, וכדי להימנע ממצב שבו הוא מגיע עד אליכם אך לא רשאי לטפל בבעיה, הסבירו לו מראש במה הייתם רוצים שיטפל.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • חשמלאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully