וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לאירוע שלכם במקום אחד

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:11

מאירועים קטנים ועד לאירועי ענק: הכירו את אטרקשיינס, האתר שמרכז את כל מה שצריך בשביל לארגן אירוע תחת קורת גג אחת. צפו בכתבה

בווידאו: הכירו את אטרקשיינס/עריכה: גלעד מן מנהיים

כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יצא לארגן אירוע במהלך חייו. בין אם מדובר על אירוע משפחתי מצומצם, בר או בת מצווה, חתונה וכו'. ההכנות מתחילות זמן רב מראש, מתרוצצים ממקום למקום כדי להספיק לקנות הכול וכמעט תמיד שוכחים לפחות פריט אחד. זו הסיבה שאסף לוי החליט להקים את אתר האינטרנט אטרקשיינס, המרכז את כל מה שצריך לאירוע במקום אחד.

"אני מוכר בעסק כל מה שקשור באירועים", אמר אסף לוי. "האתר נותן מענה רחב לכל מה שקשור לאירוע עצמו. זה יכול להתחיל מאירוע קטן - כמו ברית או בת מצווה וזה מגיע עד לאירועי ענק, של הענקת גביע עם קונפטי".

"הקמתי את העסק לפני חמש שנים בצורה פרונטלית, מה שאומר שהיו עלויות מאוד גבוהות של שכירות, תשלומי ארנונה, עלויות הנלוות של עובדים ועוד", הוסיף לוי. "התקופה הזו הייתה מאתגרת מאוד, אז רציתי לעשות פאוז ולהכניס את זה בצורה נכונה יותר לאתר אינטרנט. כעת אנחנו חוסכים את עלויות התפעול ומאפשרים לצרכן לקבל את המחיר הכי זול".

איך זה עובד?

"כשהלקוח נכנס לאתר מהבהב לו מחיר כמותי", מסכם לוי. "הוא נכנס לאתר ואז הוא רואה מחיר לפי כמות. הלקוחות בוחרים בעצמם את הכמויות והמחירים ולמעשה רוכשים במחיר הכי זול שיש, מהיבואן לצרכן".

לאתר אטרקשיינס>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully