וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם ארטיקים בעבודת יד: הכירו את הגלידריה עם השם הכי מיוחד

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:11

בתקופת הקורונה בתה של מלי שחר מזרחי החלה להכין גלידות ביתיות ולחלק אותן בשכונה. עד מהרה השמועות על הגלידה של נועה התפשטו לכל עבר, וכיום השתיים מתחזקות את צ'ילי - עסק מצליח לגלידות וארטיקים מיוחדים. צפו בכתבה

בווידאו: הכירו את גלידריית צ'ילי/עריכה: דינה מחפוץ

בדומה לבני נוער רבים, גם נועה חיפשה את עצמה בתקופת הקורונה. אז היא החלה להכין גלידות תוצרת עצמית, ולחלק אותם לחברים בשכונה. אלא שהגלידות שהיא הכינה היו כל כך טעימות, שנועה כבר לא הצליחה לעמוד בעומס. מהר מאוד היא הבינה עם אמה מלי שחר מזרחי, שיש להן משהו ביד, וכך נולדה צ'ילי - גלידריה עם השם הכי מיוחד שיש.

"בתקופת הקורונה נועה, הבת הקטנה שלי, התחילה לעשות גלידה בבית", משתפת מלי. "התחלנו לחלק לחברים והם אמרו שזה מדהים ושכדאי לנו למכור. אז ניסינו, פרסמנו בשכונה ולחברים וההצלחה הייתה מסחררת. היו לילות שעמדנו להכין גלידות עד שלוש לפנות בוקר כדי לעמוד בקצב של ההזמנות".

מלי מוסיפה: "במקביל נחשפתי לנושא של ארטיקים בעבודת יד ונדלקתי על זה. התחלנו במקביל - נועה עם הגלידות ואני עם הארטיקים. יש לנו ארטיק באונטי עם קוקוס, בוטנים מסוכרים ושוקולד מריר. יש לנו ארטיק שקדים קלויים וכמובן פררו רושה שכולם מכירים. יש גם ארטיקים על בסיס מחית פרי כמו אננס, פסיפולרה או מנגו. שהבנו שאנחנו הולכים לכיוון של הקמת עסק, עשינו סוג של סיעור מוחות לבחור שם ולוגו לעסק. השם שנועה בחרה בו בעצם היה צ'ילי, שזה משחק של המילה קריר עם קריצה לפלפל".

"השיוווק העיקרי שלנו הוא בפייסבוק, באינסטגרם ובעיקר מפה לאוזן", סיכמה מלי. "כשהתחלנו בניתי על זה שנועה תתחזק את עמוד האינסטגרם שלנו, אבל אין לה אינסטגרם אז הייתי צריכה ללמוד את הנושא בעצמי. עשיתי קורס אינסטגרם והתחלנו לעלות פוסטים. מעגל הלקוחות גדל מתוך זה שאנשים באו, טעמו והתאהבו".

לאינסטגרם של גלידת צ'ילי

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully