וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטלור: הכירו את העסק שמתמחה בניקוי נברשות

בשיתוף B144

16.6.2022 / 15:56

"העסק של המדינה": אחרי מחקר מעמיק, סקר שוק ולא מעט מזל, החליט אורן הק להקים את קריסטלור - עסק לניקוי קריסטל ושנדלירים. אבל איך בכלל הוא הגיע לתחום ולמה הוא לא חושש מתחרות?

בווידאו: ניקוי נברשת/יח"צ

האם ידעתם שעד לא מזמן לא הייתה קיימת בישראל חברה לניקוי שנדלירים וקריסטלים? בעלי עסקים ולקוחות פרטיים שחיפשו אחר שירות שכזה, נותרו בידיים ריקות. במסגרת חיפושינו אחר "העסק של המדינה" הגענו אל אורן הק, שהחליט להרים את הכפפה ולהקים את חברת קריסטלור - החברה הראשונה בארץ המתמחה בניקוי קריסטל ושנדלירים.

איך הגעת לעסק הזה?

"האמת? חיפשתי משהו שאין בארץ, שאף אחד עוד לא עשה, אז התחלתי לחפש אחר עסק כזה. באחד הימים נתקלתי בשנדליר שנראה מרשים ויוקרתי, אך מלוכלך מאוד. אז התקשרתי לכמה חברות ניקיון וגיליתי שאף אחת לא מתעסקת בתחום, זאת למרות שבחו"ל המקצוע הזה קיים. כמה ימים אחרי נתקלתי בבחור אמריקאי בפייסבוק שעוסק בתחום והתחלנו לדבר. בסופו של דבר, הוא הסכים למכור לי את הפטנט הרשום שלו, לימד אותי איך להתחיל לעבוד בתחום והשאר היסטוריה".

מיד לאחר שלמד את התחום ורכש את הציוד המתאים, הקים אורן את קריסטלור, ומאז הוא מנקה שנדלירים וקריסטלים בכל רחבי הארץ. "העבודה מתבצעת בבית הלקוח, ללא צורך בפירוק הנברשת", מסביר אורן. "השירות הוא כלל ארצי ואין צורך בהכנה מוקדמת מצד הלקוח - אנחנו עושים הכול, כולל הכנות וניקיונות בסיום".

לחברת קריסטלור שמציעה מגוון שירותים הטכנולוגיה הכי מתקדמת בארץ לניקיון שנדלירים, זאת באמצעות כלים מיוחדים שפותחו במיוחד למטרה זו, לצורך הגנה על הציוד והריהוט בבית הלקוח. בנוסף, חומרי הניקוי שבהם משתמשים בחברה נחשבים לידידותיים לסביבה.

אורן, איך העבודה מתבצעת בפועל?

"המפגש הראשוני מאוד רשמי ומקצועי, וברוב המקרים נוצר גם קשר חברי מול הלקוחות שלי, לרבות טלפונים בחגים והודעות שאנחנו מחליפים.

את העבודה עצמה אני מבצע באמצעות מתקן מיוחד שהבאתי מארצות הברית. מדובר בסוג של תא שמגיע בגדלים שונים ולמעשה עוטף את הנברשת. השטיפה מתבצעת באמצעות לחץ אוויר וחומרי ניקוי מיוחדים בתוך המתקן, וכך ניתן לשמור על הסדר והניקיון בבית".

האם ניתן לנקות כל סוג של שנדליר או קריסטל?

"שנדלירים כן, אבל קריסטלים לא. ישנם קריסטלים שעשויים מחומרים שלא ניתן לנקות אותם".

רוב הלקוחות שלך עסקיים או פרטיים?

"הכול מהכול - יש לי לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, כמו בתי עסק גדולים, אולמות אירועים, בתי מלון, צימרים, רשתות של חנויות בגדים ועוד. רוב הלקוחות מגיעים אליי דרך גוגל, בגלל שאני היחיד בארץ".

ומה בנוגע לתחרות? אתה לא חושש מהיום שיקום מתחרה?

"להיפך, אני מחכה לתחרות. המצב כיום בעייתי; אנשים מתקשרים אליי לקבל הצעת מחיר ואין להם היכן להשוות אותה, זאת בניגוד לחשמלאי או אינסטלטור. אני תמיד נותן מחיר הוגן, אבל למרות זאת, בגלל שאין תחרות, לעתים לקוחות חוששים להיענות בחיוב להצעה".

לאתר של קריסטלור

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • נברשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully