וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה מתקדמת וצוות תצפיתנים: המיזם ששם סוף לאלימות בגני ילדים

בשיתוף בזק עסקים

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 16:50

ב-2020 נכנס לתוקף חוק התקנת מצלמות בגני ילדים, שלא מאפשר לאף גורם לצפות במתרחש בגן. כאן בדיוק נכנס לתמונה מיזם "האח הקטן", שמספק תשתית מאובטחת ומוקד תצפיתנים שצופה בנעשה בגן בכל רגע נתון. המייסד: "אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד למקצוע". צפו בכתבה

בווידאו: המיזם ששם סוף לאלימות בגני ילדים/עריכה: גלעד מן מנהיים

"מי אני? רפי בנבנישתי, אב לשלושה ילדים, שחווה דברים לא נעימים עם מערכת החינוך בעבר. בעקבות זאת החלטתי שהיום אני עושה שינוי בתחום. הקמתי רשת של גנים שנקראת רשת גני צוציקים ומשם נולד האח הקטן".

האח הקטן הוא מיזם שנולד בעקבות חוק התקנת מצלמות בגני ילדים בישראל שנכנס בספטמבר 2020, במסגרתו לאף גורם אסור לצפות במצלמות או במתרחש בגן, אלא לפי צו בית משפט. וכאן בדיוק נכנס לתמונה האח הקטן - שמספק תשתית מאובטחת וחיצונית וכן מוקד תצפיתנים שצופה בנעשה בגן בכל רגע נתון. גני ילדים שמתחברים למיזם מרושתים במצלמות, שבהן צופים התצפיתנים שמתריעים במקרים חריגים.

"הרעיון של האח הקטן הוא בעצם מוקד רואה, שיושבים בו תצפיתנים וצופים על כל מה שנעשה בגן במהלך שעות היום", מסביר בנבנישתי. "זה המקום שאנחנו רואים את החריגות ואת דפוסי ההתנהגות, ושם אנחנו מדווחים למנהלת הגן - אולי זה הזמן לבצע שיחה עם המטפלת לפני שיקרה משהו ולא אחרי?".

"גם אצלי באחד הגנים קרה אירוע של התנהגות שאינה הולמת", מוסיף רפי. "לקחתי את זה מאוד קשה, כי פתחתי גן כדי לתת מקום ביטוח לילדים. שילמתי בבריאות שלי וחטפתי התקף לב. בזמן שאני שוכב וחווה את כל העצבות ואת כל מה שקרה לי, חשבתי על פיתרון שמשרת אותי כמנהל הגן ושומר עליי כדי שאוכל לשמור על הילדים בעתיד".

בנבנישתי מסכם: "ברגע שגן שמעוניין להתחבר לשירות, אנחנו מגיעים לגן, מסבירים על השירות ולמה אנחנו מחויבים. ברגע שקיבלנו את האישור שלה ואת האישור של כלל ההורים בגן אנחנו מיד יוצרים קשר עם בזק, השותף העסקי שלנו, ומרשתים את הגן. לבזק יש כרגע את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שעונה על הצרכים שלנו, של שידור רציף ואיכותי ושמירת מידע בענן מאובטח של בזק לפרק זמן לפי בקשת הלקוח. תמיד הסברתי להורים שאני כמנהל גן לא מסתובב 24/7 וצופה במצלמות, אבל במהלך היום כשהדלת נסגרת אני רוצה לדעת כל היום מה קורה בשטח הגן שלי. הלקוח האמיתי שלי היא מנהלת הגן שרוצה גם היא לטפל נכון בגן שלה. אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד למקצוע ושאנשים ישמחו לעבוד בחינוך כי זה הדבר הכי מושלם והכי מספק שיש, אבל צריך להחזיר את הביטחון".

בשיתוף בזק עסקים
  • עוד באותו נושא:
  • גני ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully