וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: לעשות שמח. העסק שהופך כל אירוע לחגיגה אמיתית

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:11

חברת סטרינגל מספקת הרכבים מוזיקליים בסגנונות שונים לאירועים: "פעם בקבלות פנים היו מבקשים בעיקר ג'אז או בוסה נובה, אבל היום אנשים רוצים שיהיה להם שמח". איך הכול התחיל ומהו הסגנון הכי פופולרי?

תחילת דרכו של עידו גונן בתחום האירועים הייתה אי שם בשנת 2006, כשהחל לנגן בהרכבים מוזיקליים בחתונות, בר מצוות ואירועים שונים. תשע שנים לאחר מכן, אחרי ש"נמאס לו להיות בורג של מישהו אחר", לטענתו, הוא פתח עם שותף את חברת סטרינגל, המספקת הרכבים מוזיקליים בסגנונות שונים לקבלות פנים באירועים. שוחחנו עם עידו על סטרינגל ועל עולם האירועים אחרי שזכה בכתבה בחינם בפעילות המיוחדת של B144, במסגרתה ביקשנו מבעלי עסקים מתחום האירועים לספר לנו על אירוע בלתי נשכח שבו הם לקחו חלק.

סטרינגל הרכבים מוזיקליים לקבלות פנים. יח"צ,
סטרינגל הרכבים מוזיקליים לקבלות פנים/יח"צ

עידו, איך הגעת לעולם הזה?

"אני מ-2006 בתחום האירועים, מנגן בכל מיני חתונות ואירועים. התחלתי בהרכבים שונים של אחרים עד שב-2015 יצאתי לדרך עצמאית - התחלתי לנגן עם עוד שותף ולאט לאט הרחבנו את העסק. לא מזמן נפרדו דרכינו ואני הבעלים היחידי של סטרינגל כרגע".

מה מבדל את סטרינגל מהמתחרים?

"הסגנונות המוזיקליים הרבים שיש לנו, סוגי הכלים וההרכבים. אנחנו מתאימים לכל לקוח שמגיע אלינו הרכב בצורה מדויקת, לפי סגנונות מוזיקליים שהוא אוהב, כמות קהל וסוג האירוע".

סטרינגל הרכבים מוזיקליים לקבלות פנים. יח"צ,
סטרינגל הרכבים מוזיקליים לקבלות פנים/יח"צ

איזה סגנונות הכי פופולריים?

"היווני, אנשים מאוד אוהבים את זה. בנוסף גם מיינסטרים ישראלי ולועזי הולך חזק וגם ים תיכוני. השוק השתנה, זה לא תמיד היה ככה. פעם בקבלות פנים היו מבקשים בעיקר ג'אז או בוסה נובה, אבל היום אנשים רוצים שיהיה להם שמח".

יש לך תחושת סיפוק מהעבודה?

"כל עבודה יכולה להיות שוחקת, אבל הפלוס בתחום שלנו זה שאתה מקבל פידבק - רואים אנשים נהנים, רוקדים, שרים. זה כיף גדול".

מהיכן מגיעים רוב הלקוחות?

"רוב הלקוחות מגיעים דרך גוגל או מפה לאוזן, אחרי שלקחו חלק באירועים שבהם ניגנו והתרשמו".

יכול לספר לנו על אירוע שלעולם לא תשכח?

"זו הייתה חתונה מרגשת במיוחד, פרק ב' של בני זוג שהתאלמנו מבני הזוג הקודמים שלהם. אני זוכר שבעלה הראשון של האישה נהרג בתאונת דרכים. הם נכנסו לחופה מלווים בילדיהם וזה היה מאוד מרגש".

לאתר האינטרנט
לערוץ היוטיוב

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully