וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיקת האירועים שהגשימה חלום והפכה את התחביב למקצוע

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 13:12

אהובה אלבז הפיקה להנאתה עשרות אירועים עבור משפחתה וחברים במשך לא מעט שנים, עד שלפני למעלה מעשור החליטה לפתוח עסק בתחום: "מאז ומתמיד נמשכתי לעולם הזה". מה מבדל אותה מאחרים ואיזה אירוע היא לא תשכח לעולם?

אהובה אלבז מפיקת אירועים. יח"צ,
אהובה אלבז מפיקת אירועים/יח"צ

במשך לא מעט שנים, כבר מגיל ילדות, החלה אהובה אלבז להפיק אירועים בתוך התא המשפחתי - ימי הולדת, חגים ועוד. היא כל כך אהבה את התחום, שכמה שנים מאוחר יותר היא החליטה לעשות מעשה, והלכה ללמוד עיצוב אירועים כדי להגשים חלום ולהפוך את התחביב למקצוע. כיום, עשר שנים לאחר אותו צעד, היא מחזיקה עסק עצמאי מצליח להפקת אירועים. אחרי שזכתה בפעילות מיוחדת של B144, מספרת אהובה על תחילת דרכה בתחום האירועים והסיפוק הגדול מהמקצוע.

אהובה אלבז מפיקת אירועים. יח"צ,
אהובה אלבז מפיקת אירועים/יח"צ

אהובה, איך הגעת לתחום?

"הפקתי עשרות אירועים במשך המון שנים כתחביב, בעיקר עבור משפחה וחברים. לפני כעשור החלטתי שזה התחום שאני רוצה לעסוק בו, אז הלכתי ללמוד עיצוב והפקת אירועים, עיצוב חופות ועיצוב בלונים והקמתי את העסק".

מה כל כך משך אותך בתחום הזה?

"תחום האירועים משך אותי מאז ומעולם. תמיד הייתי אחראית על הפקת האירועים המשפחתיים ותמיד אהבתי את זה".

seperator

מה מייחד אותך כמפיקת אירועים?

"מבחינתי, זה לא משנה אם מדובר בהפקת ענק או באירוע קטן במיוחד - אני שמה את הלב והנשמה שלי ודואגת שהעבודה תהיה מושלמת. מבחינתי, אם זה לא מושלם, זה לא עובר".

יש לך תחושת סיפוק מהעבודה?

"בוודאי. כשאני שומעת תגובות של אנשים, שהם מעריכים את העבודה, ההשקעה והזמן - זה הסיפוק הגדול. אין כמו לראות את החיוך על פניהם של הלקוחות שלי ולהרגיש שהם בוטחים בי".

אהובה אלבז מפיקת אירועים. יח"צ,
אהובה אלבז מפיקת אירועים/יח"צ

יכולה לספר לנו על אירוע שלעולם לא תשכחי?

"נתקלתי בזוג שביקש להתחתן בתקופת הקורונה עם תקציב מצומצם מאוד. זה היה יומיים לפני החתונה שלהם, הם פנו אליי כדי לברר עלויות והחליטו לקחת רק טלית שתשמש כחופה ולהזמין כמה אנשים, גם בגלל המגבלות שלהם וגם בגלל מגבלות הקורונה. לא הסכמתי לוותר, בטח בתקופת הקורונה שהייתה כל כך קשה. אמרתי להם שאטפל בזה - שאעמיד חופה ואירוע קטן וכך היה בפארק המשפחה בכרמיאל. הייתה רק המשפחה המצומצמת, הקמנו חופת צהריים והיה מאוד מרגש".

לאתר של אהובה אלבז
לעמוד הפייסבוק של אהובה אלבז
לאינסטגרם של אהובה אלבז

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully