וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים דירה? קבלו 5 טיפים לבחירת מובילים אמינים

בשיתוף B144

29.8.2022 / 14:05

למה אסור לחכות לרגע האחרון, כמה הצעות מחיר כדאי לקחת ומה לגבי ביטוח? עשו לעצמכם טובה ואל תזמינו חברת הובלות לפני שקראתם את המדריך הזה

מובילים בפעולה. ShutterStock
מובילים בפעולה/ShutterStock

אומרים שמוביל טוב הוא כמו מנקה טובה - אם הצלחתם למצוא חברת הובלות אמינה וטובה, סביר להניח שהיא תלווה אתכם לאורך כל החיים. אלא שלא תמיד פשוט למצוא חברת הובלות טובה, שתהפוך את אחד הימים הכי עמוסים ולחוצים שיכולים להיות - יום מעבר הדירה, למעט רגוע יותר.

אבל איך בכלל מאתרים חברה שכזו ומה חשוב לדעת כשמחפשים מובילים? ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם למצוא חברת הובלות אמינה.

חומרי אריזה למעבר דירה. ShutterStock
חומרי אריזה למעבר דירה/ShutterStock

המלצות

בדומה לשירותים אחרים, גם כשרוצים להזמין חברת הובלות מומלץ לחפש אחר המלצות, רצוי מבני משפחה או חברים קרובים. כמובן שניתן לחפש מובילים מומלצים גם ברחבי הרשת, כמו למשל באינדקס העסקים של B144, שם ניתן לבחור מבין חברות הובלות מובילות רבות. פלטפורמה נוספת לחיפוש אחר המלצות היא פייסבוק, שם ניתן למצוא לא מעט המלצות על בעלי מקצוע שונים, ומובילים ביניהם, בקבוצות כאלו ואחרות.

לא לחכות לרגע האחרון

לחברות ההובלות המובילות בשוק ביקוש גדול, בדומה לאנשי מקצוע מתחומים אחרים, ולכן, אם הצלחתם לאתר חברה מובילה, מומלצת ואמינה, כדאי לתאם ולסגור איתה את כל הפרטים בשלב מוקדם ככל האפשר, אפילו חודש מראש. סגרתם עם החברה שרציתם? מצוין, כעת כל מה שנותר לכם הוא ליצור איתה קשר יום או יומיים לפני ההובלה, כדי לוודא סופית את הגעתה בשעה וביום שנקבעו מראש, שכן לעתים יש שינויים בלתי צפויים ברגע האחרון.

מובילי רהיטים. ShutterStock
מובילי רהיטים/ShutterStock

אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת

אם אתם מתכננים לרכוש מוצר חשמלי חדש לבית, סביר להניח שתעשו סקר שוק ממושך, כדי להבין היכן הכי משתלם לרכוש אותו. גם במקרה של מובילים לא כדאי להסתפק בהצעת מחיר אחת, אלא ליצור קשר עם מספר חברות הובלות. כך תוכלו להשוות בין ההצעות השונות, להצליב נתונים ולבחור את החברה שהכי מתאימה לכם.

החשיבות של ביטוח

כדי לכסות את עצמכם מכל כיוון אפשרי, מומלץ עד מאוד לסגור עם חברת הובלות שמספקת ביטוח על ההובלה. ישנן לא מעט חברות בשוק שלא מציעות ביטוח ללקוחותיהן, ובמקרה של תאונה הנזק שיכול להיגרם לכם עלול להיות משמעותי למדי. ביטוח יהפוך את היום העמוס והמלחיץ הזה למעט יותר רגוע, וזה שווה המון.

עגנו הכול בחוזה

חברות ההובלות המובילות במשק יכניסו בחוזה ובהצעת המחיר כמה שיותר פרטים - רשימת ריהוט מפורטת, מועד ההובלה המדויק, כמות המובילים שיגיעו ועוד פרטים ומידע חשוב. ככל שהחוזה יהיה מפורט יותר, כך תדעו בדיוק מה אתם מקבלים ולמה לצפות. בנוסף, במקרה של תאונה או נזק לרכוש, תהיו מכוסים מכל הכיוונים.

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully