וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יעקצו אתכם: כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מדביר

בשיתוף B144

1.9.2022 / 14:05

איך נערכים מראש להדברה, מה ההבדל בין הדברה כימית לאורגנית ומה עושים עם בעלי החיים? המדריך המלא לבחירת חברת הדברה

לחודשי הקיץ החמים יש אמנם לא מעט יתרונות, אך גם חסרונות. מלבד החום הנוראי והלחות הבלתי נסבלת, חודשי הקיץ מביאים איתם שלל מזיקים וחרקים, שפולשים לנו לבית. זו כנראה אחת הסיבות שבמהלך הקיץ, רבים מבצעים ריסוס בביתם. אם גם אתם מעוניינים בריסוס ולא בטוחים לאיזה מדביר כדאי לפנות, המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

מדביר. ShutterStock
אם בעבר מדבירים היו עושים שימוש אך ורק בחומרים כימיים מסוכנים, כיום ניתן להדביר גם באמצעות חומרים אורגניים/ShutterStock

רישיון בתוקף

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לשאול מדביר נוגעת לרישיון בתוקף. מכיוון שמדבירים עובדים עם חומרים כימיים מסוכנים, עליהם לקבל רישיון ממשרד החקלאות, ולחדש אותו אחת לכמה זמן. לכן, כשאתם פונים למדביר כדי לקבל הצעת מחיר, אחת השאלות הראשונות צריכה להיות על רישיון בתוקף. מדבירים מומלצים ניתן למצוא בין היתר באינדקס העסקים של B144.

הדברה כימית או אורגנית?

אם בעבר מדבירים היו עושים שימוש אך ורק בחומרים כימיים מסוכנים, כיום יש לא מעט חומרים שבעזרתם ניתן להדביר מזיקים, חלקם אף אורגניים לחלוטין. לכן, בעת השיחה עם מדביר, חשוב עד מאוד לוודא באיזה חומר הוא מתכוון להשתמש, בטח אם יש ילדים קטנים שזוחלים על הרצפה או בעלי חיים בבית.

מדביר. ShutterStock
כדי להיערך בהתאם ולהכין את החומרים הנכונים, על המדביר לדעת מול מה הוא מתמודד/ShutterStock

הכנות להדברה

חומרים מסוימים עלולים להיות רעילים מאוד, ולכן בחלק מהמקרים חל איסור לשהות באזור הבית מספר שעות לאחר ההדברה. אם משתמשים בחומרים אורגניים, הזמנים מתקצרים בצורה משמעותית. חשוב עד מאוד לבדוק את כל הפרטים האלו מראש, כדי שתדעו בדיוק איך לנהוג לאחר ביצוע ההדברה בבית שלכם.

הגדירו מראש באיזה סוג של מזיקים מדובר

כדי להיערך בהתאם ולהכין את החומרים הנכונים, על המדביר לדעת מול מה הוא מתמודד. לכן, כשפונים למדביר, חשוב להבהיר לו באיזה מזיקים מדובר, כדי שיוכל לטפל בבעיה בצורה נכונה, יעילה ומהירה.

אחריות על העבודה

לא כל חברת הדברות תספק לכם אחריות על העבודה, מה שאומר שאם תגלו מזיקים לאחר ההדברה, לא יהיה לכם עם מי לדבר או למי לפנות. לכן, בדקו היטב האם העבודה כוללת אחריות, ואם כן מה בדיוק היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מדביר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully