וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן הביטוח שלקח את העסק שלו צעד אחד קדימה

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 17:17

רון ביירון הוא ממש לא רק סוכן ביטוח. את אהבתו הגדולה לסרטונים הוא מינף לטובת העסק והפך לאיש תוכן, ששולט בעולמות הדיגיטל: "לפעמים טיפ מאחד שמבין איך הדברים עובדים, יכול להיות ממש גורלי". איך השפיעה עליו הקורונה ואילו שירותים הוא מציע? בדקנו

בשנים האחרונות, עוד ועוד בעלי מקצוע הבינו שאי אפשר יותר לדרוך במקום. שבשנת 2023, הגיע הזמן להתקדם, ולעשות את ההתאמה הנכונה לעולם החדש. זה בדיוק מה שרון ביירון, סוכן ביטוח עצמאי, החליט לעשות. הוא מינף את האהבה הגדולה שלו לסרטונים לטובת העסק, למד את עולם הדיגיטל בכוחות עצמו הפך, מלבד סוכן ביטוח, גם לאיש תוכן מוצלח למדי ועל הדרך גילה עד כמה הוא יצירתי.

רון, ספר לנו קצת על עצמך.

"אני מתגורר ברעננה ונמצא במקצוע כבר עשר שנים אחרי שלפני כן עבדתי בעולמות הפיננסיים".

איך גייסת לקוחות בתחילת הדרך?

"בהתחלה עבדתי מפה לאוזן ודרך היכרות אישית, אבל בשלב מסוים רציתי להרחיב את מעגל הלקוחות שלי ולגייס לקוחות חדשים".

למה הרגשת צורך לפרסם גם בדיגיטל?

"הצורך בפרסום בדיגיטל התחיל בתקופת הקורונה - נאלצתי להעביר את כל הפגישות שלי לזום או לטלפון. כל שיטת העבודה שלי השתנתה ונפתח בפניי אפיק תקשורת חדש עם הלקוחות, והבנתי שאני יכול להרחיב את המעגל הגיאוגרפי ללקוחות בכל הארץ ולאו דווקא כאלה שנמצאים בעיר שלי".

מה הקורונה עשתה לעסק שלך?

"בהתחלה היה לי קשה לא להיפגש פנים מול פנים כי בעולם הביטוח צריך לפתח יחסים של קרבה ואמון עם הלקוח. צריך להרשים כדי לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח. כשהתחלתי לעשות את הפגישות בזום הבנתי שיש פה הזדמנות; אני פחות מוגבל גיאוגרפית ויכול להגיע לכל לקוח בכל המדינה. רק לאחרונה צירפתי לביטוח לקוח מבית שאן".

@ronbiron חסכון לפנסיה- אחד מאפיקי החסכון החשובים ביותר שלנו. בין אם אתם בתחילת הדרך בשוק העבודה, או שחוסכים תקופה לא קצרה לפנסיה, להלן 3 טיפים שיגדילו לכם את הפנסיה שלכם לאורך השנים. #פנסיה #חסכון #סוכןביטוח ♬ original sound - רון ביירון סוכן ביטוח

איך הפרסום בדיגיטל עובד עבור העסק שלך?

"כשהבנתי שאני יכול להגיע לכל לקוח בכל מקום החלטתי להשקיע בפרסום בדיגיטל. בזק נתנה לי חבילה טובה בעלות משתלמת שכוללת הזרמה של לידים ברמה יומית. אני נמצא אצלם בחבילת פרסום שכוללת דף פייסבוק וקידום באתר של B144. את הקרבה שיצרתי פעם פנים מול פנים, אני יוצר עכשיו דרך סרטונים וטיפים שאני מעלה בפייסבוק".

ואיך אתה עובד עם הפרסום שלך בערוצים הדיגיטליים?

"בפייסבוק אני מעלה טיפים על ביטוח או סרטונים שמסבירים לעוקבים שלי איך להבין יותר טוב מה יש להם, מה אין להם ומה הם צריכים בעולמות הביטוח. מהניסיון שלי כסוכן ביטוח אני מכיר צרכים של אנשים ונקודות כואבות ויכול לתת להם מידע וערך מוסף שיכוון אותם בעולם של הפנסיה, ביטוחי הבריאות וביטוחי חיים. לפעמים טיפ מאחד שמבין איך הדברים עובדים, יכול להיות ממש גורלי. אני נותן מידע אינפורמטיבי ולא שיווקי וברגע שבן אדם מתחבר למסרים שלי ולטיפים שלי, הוא רוצה אותי כסוכן שלו".

תן דוגמה לסרטונים שאתה מעלה.

"לדוגמה אחד הדברים שלקוחות אומרים לי הוא שהם לא יודעים איזה ביטוחים יש להם, ולכן העליתי סרטון שמסביר איך לברר באופן עצמאי על הביטוחים הקיימים מבלי להשתמש בשירותים של סוכן. בנוגע לפנסיה - העליתי סרטון שמסביר מה צריך לבדוק כשמתחילים ומסיימים מקום עבודה".

טיפ אחרון לסיום?

"אנשים חייבים לגלות יותר מעורבות בחיסכון הפנסיה שלהם ולא לקבל את זה כמובן מאליו. זו אחת ההחלטות הכי חשובות. כמו כן, לטעמי עסק לא יכול להתקיים כיום ללא פרסום. הדור הנוכחי חשוף מאוד לעולמות הדיגיטל ולכן זה חובה בעייניי".

לעמוד של רן ב-B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully