וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוררת השראה: ממהנדסת תוכנה למהנדסת עוגות

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 9:49

שירלי כץ ליבוביץ' למדה במשך שנים ארוכות צילום והנדסת תוכנה, עד שהחליטה לחשב מסלול מחדש. היא פתחה את "עוגות ונפלאות" והשאר היסטוריה: "כשהולכים על זה, חשוב לעשות את זה טוב". איך קשורה מכבי חיפה ומה העוגה הכי מוזרה שהיא הכינה? התשובות בכתבה

לפני כ-15 שנה החליטה שירלי כץ ליבוביץ' לעשות שינוי משמעותי בחייה. אחרי שלמדה צילום במשך שנים ארוכות ולאחר מכן עברה ללימודי הנדסת תוכנה, בסופו של דבר, היא פנתה לכיוון אחר לגמרי: עיצוב ופיסול עוגות. אז איך האהבה הגדולה לעולם הצילום מינפה את העסק החדש ואיך לימודי מקצוע יכולים להשפיע בכלל על מקצוע אחר? תפסנו אותה לריאיון.

שירלי, ספרי על עצמך ועל העסק שלך.

"'עוגות ונפלאות' קיים כבר כמעט 15 שנה. לפני כן הייתי מהנדסת תוכנה אחרי שלמדתי תוכנה והנדסה, אבל עכשיו אני מהנדסת ומצלמת עוגות".

איך לקוחות מגיעים אלייך?

"דרך B144 אני מחזיקה דף עסקי בגוגל ויש לי גם כרטיס באינדקס העסקים של B144. מגיעים אליי הרבה לקוחות שראו את התמונות של העוגות בכרטיס העסק שלי או בגוגל. הם רואים את התמונות של העוגות ומגיעים כבר מכווני מטרה - הם יודעים בדיוק מה הם רוצים. הלקוחות שאני מקבלת איכותיים מאוד ובדרך כלל נוטים יותר לסגור עסקה".

החנות הווירטואלית של "עוגות ונפלאות" נבנתה באמצעות B144, שמספקת שירותי דיגיטל ושיווק לעסקים, לצורך הקידום שלהם ברשת.

כמה זמן את מפרסמת את העסק שלך ב-B144?

"התחלתי לפרסם לפני שלוש שנים, עוד לפני הקורונה. מהרגע שהתחלנו את הפרסום הזה, ראיתי עליה בכמות הלקוחות שפונים אליי. לפני הקידום השגנו לקוחות מפה לאוזן או מהדף הפרטי שלי בפייסבוק. גם היה ניסיון לפרסם דרך איזו חברה קטנה שפרסמה אותי בגוגל אבל זה בקושי הביא לי לקוחות. כבר חשבתי כמה פעמים לסגור את העסק אבל החלטתי לנסות חבילת פרסום ב-B144, שם ייעצו לי מה הכי מתאים לי, ומאז המספרים עלו בצורה משמעותית. לא כל אחד שמתקשר סוגר, אבל הסיכוי גבוה יותר כי יש יותר טלפונים מלקוחות".

את מרגישה שזה משתלם לך?

"אין ספק שהפרסום הדיגיטלי שאני עושה מביא לי הרבה יותר לקוחות ממה שהיה בעבר, והפרסום מאוד משתלם לי בסופו של דבר. כן, מחזיר את הכסף".

מי הלקוחות המובילים שלך?

"לא מעט הורים שמחפשים עוגות לילדים שלהם, או כאלו שרוצים להפתיע את בן או בת הזוג בחתונה או באירוע גדול".

מהן העוגות הכי פופולריות שלך?

"שתי העוגות הכי נמכרות שלי הן עוגה של מכבי חיפה ועוגה של מיני/מיקי מאוס. היה אפילו מישהו שהגיע אליי מאשדוד לקנות עוגה של מכבי חיפה. הרוב מגיעים מהסביבה שלנו אבל יש גם לקוחות מאזורים שונים בארץ".

ספרי לנו על העוגה הכי משונה שהכנת.

"הייתה כלה שביקשה ממני להכין עוגה בצורת שירותים לחמותה. כנראה איזו בדיחה ביניהן. לא שאלתי שאלות וניסיתי לעשות את זה כמה שיותר עדין כי בכל זאת, צריך גם לאכול את זה".

מה מייחד את העסק שלך?

"יש לי פיסולים מיוחדים ברמה מאוד גבוהה מבצק סוכר. העבודה שלי מאוד מדויקת ויש לי הרבה ניסיון. אני חושבת שרואים את זה בתמונות שאני מעלה לכרטיס ולאתר, הן מושכות את העין ומושכות לקוחות".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך?

"בתקופת הקורונה הייתה ממש פריחה כי האנשים בבית וחיפשו דרך לחגוג, אבל מצד שני נוספו עוד מתחרים. עכשיו דווקא הכול יציב ומתקדם טוב".

יש לך טיפ לעסקים קטנים וחדשים?

"ללמוד מהניסיון שלי - במשך כמה שנים שממש קרטעתי עם העסק ורציתי לסגור כבר. אבל לא ויתרתי, והשקעתי בפרסום. עדיף להשקיע כמה מאות שקלים ולתת למישהו מקצועי לעשות את זה עבורך. להיות אמיץ ולעשות פרסום בדיגיטל עם מישהו שמבין, כי זה עובד. כשהולכים על זה, חשוב לעשות את זה טוב - להשקיע, לצלם וללמוד איך לעשות זאת נכון. יש המון סדנאות באינטרנט שיכולות ללמד בקלות איך לייצר תמונות יותר טובות. אנשים קונים קודם כל דרך העיניים, אחר כך דרך הכיס".

לחנות הווירטואלית>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully