וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היפה: המספרה שמציינת את "יום המעשים הטובים" לאורך כל השנה

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 11:27

כבר עשר שנים שחיים כהן ממספרת Urban מחבר בין בחורות שמעוניינות לתרום שיער לעמותות שמסייעות לכאלו שזקוקות לו. איך עובדת השיטה הייחודית שלו ומי יכולה לתרום? צפו בכתבה

בווידאו: כך נערכים במספרת Urban ליום המעשים הטובים/עריכה: גלעד מן מנהיים

בכל שנה מציינים ברחבי העולם את יום המעשים הטובים הכולל, ובכן, מעשים טובים ותרומות.בכל העולם וגם בישראל נרשמת התגייסות גדולה לטובת מטרות חשובות ורבים בוחרים להתנדב ולסייע. זה נכון גם לגבי מספרת Urban בגבעתיים, שפועלת מסביב לשעון ביום המעשים הטובים כדי לסייע כמה שרק אפשר, אך לא רק: במספרה המיוחדת הזו חוגגים את יום המעשים הטובים גם בכל יום אחר בשנה.

חיים כהן, בעלי המספרה, מקשר לכל אורך השנה בין צעירות וצעירים שמעוניינים לתרום שיער, לבין עמותות שאוספים אותו ומעבירים לאלו שזקוקים לו.

"אני מניח שלפחות 10 שנים אני עושה תרומות שיער", אומר חיים. "יש לי שיטה ייחודית - אני גוזר את השיער בצורה כזאת שהוא יותר יעיל ואפקטיבי כפאה. הרבה ספרים אוספים את השיער למין צמה ומה שקורה הוא שהרבה חלקים הולכים לאיבוד בדרך וחבל. אני יוצר קוקיות מסביב לכל השיער, ואז אני ממקסם את האורך שאנחנו תורמים. בשיטה הזאת 100 אחוז מהשיער מגיע לתוספת".

האם כל אחת מתאימה לתרומת שיער?

"לא בדיוק. כדי לתרום יש צורך באורך של 25 ס"מ ורצוי אפילו 30 ס"מ. אנחנו גם לא יכולים להשתמש בשיער שעבר החלקות, כי הוא פחות גמיש לעבודה וקשה להשתמש בו".

איזה סוגי טיפולים ניתן למצוא במספרה של חיים וכיצד B144 סייע לו? צפו בכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

לכרטיס העסק באתר B144>>
לכל הספרים באתר B144>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144
  • מספרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully