וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תרגישו בהבדל: הקונדיטורית שמתמחה בקינוחים בריאים

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 13:45

לפני מספר שנים החליטה אירה לעשות שינוי בחייה, ולפתוח עסק לקינוחים בריאים, טבעוניים וללא גלוטן: "החלום הוא שהעסק יהיה רק טבעוני". וגם: מהו הקינוח המבוקש ביותר שלה ואיפה היא רואה את עצמה בעוד 10 שנים?

הקינוחים של אירה. יח"צ,
השוקולדים של אירה/יח"צ

כשאתם שומעים את צמד המילים "עוגת גבינה", מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש? שמנת? גבינת שמנת? חמאה? חלב? הכול נכון, אבל מסתבר שאפשר גם אחרת: "כל מי שטועם את עוגת הגבינה שלי, בטוח שיש שם גבינה".

הכירו את אירה שטרוז, שהיא קונדיטורית מסוג אחר. הקינוחים הטעימים שהיא מכינה עשויים מחומרים טבעיים בלבד, ללא סוכר או קמח לבן. היא משתמשת בקמחים מלאים בלבד, ממתיקים טבעיים ואיכותיים וללא חמאה או שמנת, והתוצאה היא עוגות מיוחדות, טעימות ודלות קלוריות שמתאימות למי שמקפיד על תזונה בריאה ונכונה ורוצה לאכול משהו מתוק. בנוסף, מכינה אירה עוגות וקינוחים טבעוניים וללא גלוטן, מבלי להתפשר על הטעם, ומציעה קינוחים על בסיס שוקולד טבעוני העשוי מקקאו איכותי.

הקינוחים של אירה. יח"צ,
העוגות של אירה/יח"צ
הקינוחים של אירה. יח"צ,
העוגות של אירה/יח"צ

החיבור של אירה לעולם הקינוחים הבריאים החל לפני מספר שנים. "החלטתי להתחיל לאכול בריא יותר", היא אומרת. "התחלתי להוריד סוכר לבן וקמח לבן מהתפריט שלי, כי רציתי לרדת קצת במשקל ולהרגיש טוב יותר עם עצמי. שיניתי את כל התזונה לתזונה בריאה יותר וכשהתחשק לי משהו מתוק לא ידעתי מה לעשות. אז נכנסתי לאינטרנט והתחלתי להכין כל מיני מתכונים שמצאתי, אבל הם לא היו טובים. ואז נפלה ההחלטה לעשות אותם בעצמי".

אירה, באותו הזמן עבדה בעולם השיווק, החליטה ללמוד את עולם הקינוחים הבריאים מההתחלה. היא נרשמה לקורס אינטרנטי, למדה את הבסיס, והמשיכה לקחת קורסים נוספים: קינוחים טבעוניים, קינוחים ללא גלוטן, קינוחי שוקולד מקקאו איכותי ועוד - עד שהרגישה מוכנה ופתחה את העסק החדש שלה בתקופת הקורונה.

"אחרי לא מעט קורסים, הקינוחים שהכנתי סוף סוף היו טעימים ומוצלחים", מציינת אירה. "נהניתי מכל רגע וקיבלתי המון מחמאות. הרגשתי שהצלחתי, לא רק שכל הקינוחים היו יפים ומרשימים, הם גם היו טעימים מאוד. באותו רגע החלטתי לעזוב את העבודה הקודמת שלי, ולהשקיע את כל כולי בעסק החדש".

הקינוחים של אירה. יח"צ,
השוקולדים של אירה/יח"צ

כמו כל עסק חדש, גם ההתחלה של אירה הייתה לא פשוטה. "קצת קשה לי לפרסם את עצמי", היא מודה. "אבל לשמחתי היום יש לי לקוחות קבועים שאוהבים את העוגות שלי. הייתי בכל מיני תערוכות ואירועים ויצא לי לפגוש לא מעט אנשים ולקוחות".

מה החלום שלך?

"כשהתחלתי, הייתי אוכלת הכול, ועם הזמן הפכתי לטבעונית", אומרת אירה. "אני אמנם עדיין עושה קינוחים חלביים, אבל החלום שלי שהעסק יהיה רק טבעוני, למרות שיש לי לקוחות מכל הסוגים, כולל סכרתיים".

הקינוחים של אירה. יח"צ,
הקינוחים האישיים של אירה/יח"צ

מהם הקינוחים הכי מבוקשים שלך?

"יש לי עוגת גבינה טבעונית, שלא מרגישים בכלל שהיא טבעונית. כל מי שטועם אותה בטוח שיש שם גבינה, אבל היא מבוססת על אגוזי קשיו. גם הקינוחים האישיים שאני מכינה מבוקשים מאוד".

איפה את רואה את העסק שלך בעוד 5-10 שנים מהיום?

"אני מקווה שהוא מאוד יצליח", היא מסכמת. "אני רוצה להעביר סדנאות שונות, כמו הכנת קינוחים טבעוניים או ללא גלוטן, זאת בנוסף לסדנאות שאני מעבירה היום, כמו סדנת שוקולד".

לעמוד האינסטגרם של אירה>>
לאתר>>
לכרטיס העסק של אירה ב-B144>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully