וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמטבח ועד חדר השינה: 6 טיפים שיעזרו לכם לשמור על בית מסודר

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 15:57

מה הדבר הראשון שכדאי לעשות על הבוקר, איך שומרים על סדר במטבח ולמה כדאי לקנות גרביים בצבעים שונים? שרון קנדי, שהפכה את אהבתה לסידור וארגון בתים למקצוע, עושה סדר

בווידאו: שרון קנדי מסבירה על סידור בתים/יח"צ

שרון קנדי חיה ונושמת סדר וארגון, במיוחד כשזה מגיע לבית. אחרי שנים בארצות הברית הרחוקה, היא חזרה לישראל, עברה לגור במודיעין ומאז מנהלת עסק לסידור וארגון בתים. "אני משלבת בין חדש לווינטג' וחזקה במיחזור. אני מאמינה שבית זה אוסף של חוויות שנבנה בשכבות ממסעות החיים".

אחרי שנים בתחום, לשרון יש לא מעט טיפים שכל אחד יכול ליישם כדי לסדר את הבית שלו.

שרון קנדי - סידור וארגון בתים. יח"צ,
סידור ארונות המטבח/יח"צ
שרון קנדי - סידור וארגון בתים. יח"צ,
סידור חדר הילדים/יח"צ

ניירת

אם אתם לא מתנהלים רק באונליין, הטיפ הזה בשבילכם. קלסר לכל תחום, עם שמרדף לכל נושא. אחת לשנה, לפחות, אני ממליצה לעבור על הקלסר, לדלל אותו ולשמור רק את הניירת החשובה.

חדר שינה

הדבר הראשון שאני ממליצה לעשות כשקמים בבוקר הוא לסדר את המיטה, רצוי עם כיסוי מיטה ששומר על מצעים נקיים, ומסמן לנו שהיום התחיל.

כביסה

כדאי להיכנס לשגרה מסוימת ולעשות כביסה כל יום, אותה מומלץ לקפל ישר אחרי שיצאה מהמיבש, וישר לפזר בארונות הבית ולא לעשות תחנת ביניים בסלסילות.

שרון קנדי - סידור וארגון בתים. יח"צ,
סידור ארונות/יח"צ
שרון קנדי - סידור וארגון בתים. יח"צ,
סידור בגדים במגירות/יח"צ

גרביים

כל אחד מאיתנו סובל מתעלומת הגרביים, גרב בודדת שנמצאת בנפרד מהגרב השנייה. לכן, אני ממליצה לקנות לבני הבית גרביים בצבעים שונים, ואז נשאר רק לחבר גרביים לפי צבע. אגב, לגרוב גרביים לא תואמות מאותה משפחה (קצרות, ארוכות, קרסול) זה גם פתרון מעולה שיוצר אחלה נושא לשיחה.

מטבח

כדאי להיעזר בסלסילות לפי נושאים, בפרט אם מדובר במטבח מיושן ללא מגירות נפתחות. מומלץ לבדוק שלכל כלי פלסטיק יש את המכסה התואם וכדאי לקנות רק כלים מפלסטיק מאותה סדרה שאפשר לאחסן אחד בתוך השני. אגב, אני ממליצה לצמצם ככל האפשר שימוש בכלים חד פעמיים.

מחסן

מחסן הוא נכס יקר שחוסך המון מקום. כדאי לתלות מדפים על קירות המחסן ולסדר עליהם דברים לפי נושא.

seperator

לסיום, אל תשכחו שבית צריך תחזוקה יומיומית, ואם יש ילדים בבית כדאי להפעיל אותם כדי שיהיו שותפים מלאים. בנוסף, זו לא בושה לבקש עזרה ממישהו מקצועי; יש תקופות בחיים שחייבים להקל על עצמנו. אני פה למי שצריך.

לעמוד האינסטגרם של שרון>>
לכרטיס העסק ב-B144>>
לאינדקס סידור בתים באתר B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully