וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאיים? ביקשנו מרואה חשבון טיפים חשובים לדוח השנתי

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 16:30

איך מנהלים נכון את ההוצאות והאם יש טיפים חשובים שיכולים לסייע? פגשנו את רואה החשבון שמעון הושיה שעשה לנו סדר. צפו

בווידאו: רואה החשבון שמעון הושיה/עורך: זיו שטיינר

איך מנהלים נכון את ההוצאות בעסק והאם יש טיפים חשובים שיכולים לסייע? בין אם מדובר באדם פרטי או בעסק קטן או גדול, רואה חשבון ממלא תפקיד מכריע בניהול העניינים הפיננסיים בצורה יעילה. הם יכולים גם להציע הנחיות לגבי תקצוב, אסטרטגיות השקעה ותכנון פרישה, תוך התאמת העצות שלהם למטרות ולנסיבות האישיות. פגשנו את רואה החשבון שמעון הושיה, שהסביר לנו על הנושא בהרחבה ונתן לא מעט טיפים על איך להתנהל עם הדו"ח השנתי.

"אני חושב שהטיפ הכי טוב שאני יכול לתת הוא לדאוג שההוצאות שאתם מכניסים לתוך הסל של העסק הן הוצאות מייצור הכנסה. זה אומר שאם יש לי הוצאה שאני יכול להוכיח קשר ישיר בין ההוצאה ובין ההכנסה, אז מדובר בהוצאה שעזרה לייצר את ההכנסה. לדוגמא, אם נסעתי עם אשתי לחופשה באיטליה זאת לא הוצאה מוכרת, אבל אם יש לי זמן לתערוכה באיטליה ואני מראה שזה בתחום שאני עוסק בו, אז בוודאי שההוצאה תוכר".

עוד אמר שמעון: "צריך לדאוג שכל סוג של הכנסה והוצאה שאני רוצה להגיש אותה, תהיה מגובה במסמך חיצוני. אם לדוגמא יש לי כל חודש הוצאה קבועה של טלפון, ארנונה, חשמל, דלק, פועלים וכו, אני צריך לדאוג שהחומר הזה יועבר במלואו לרואה חשבון כדי שתהיה שלמות כוללת של הדוח השנתי. הכלל הכי נכון שאני יכול לתת לכם זה לדאוג לאסוף את כל החומר באופן שיטתי".

הכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

לכרטיס העסק באתר B144>>
לאינדקס רואי חשבון באתר B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully