וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הזו מגישה אוכל ערבי-אסייתי. ברור שהגענו לטעום

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 11:35

ג'אסיה שנמצאת באחד המקומות הכי מיוחדים בארץ היא מסעדה יוצאת דופן, המשלבת שניים מהמטבחים הכי אהובים בישראל. הגענו לפגוש את השף, ויצאנו עם לא מעט תובנות וטיפים מועילים. צפו בכתבה המצולמת

בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמה קולינרית, עם עשרות, ואפילו מאות מסעדות ברמה עולמית. עובדה שלא פחות משש מסעדות ישראליות נכנסו השנה לרשימה היוקרתית של 50 המסעדות הטובות בעולם. מדי שנה, ממשיכות המסעדות הישראליות לפרוץ את גבולות הקולינריה ולזכות בהכרה מקומית ועולמית כאחד.

אחת מאותן מסעדות ייחודיות היא ג'אסיה היפואית (שילוב של ג'אפה, יפו באנגלית, יחד עם המילה אסיה) - מסעדה אסייתית ערבית עם תפריט עשיר המשלב בצורה נכונה וטעימה את שני המטבחים האהובים.

שמה של המסעדה המיוחדת הולך ולפניה, ולא יכולנו שלא להגיע לדגום את התפריט בעצמנו. אחרי הכול, איפה אפשר למצוא מנות ערביות אותנטיות לצד סושי וגיוזה?

"מצד אחד אפשר לאכול אצלנו כרובית וחציל עם טחינה, ומצד שני מנות יפניות", אומר אמיר אגבריה, שף המסעדה, שסיפק לא מעט טיפים לבשלנים ביתיים. "מבשלים בבית? חשוב מאוד לעמוד כל הזמן ליד הסיר ולא לזוז ממנו. דבר נוסף שאסור לוותר עליו הוא תיבול - לא לשכוח לשים מלח ותבלינים טעימים שמוסיפים לכל מנה".

איך משתלבים שני המטבחים ומה למדנו מהשף? צפו בכתבה וגלו.

לכרטיס העסק באתר B144>>
לכל המסעדות באתר B144>>

בשיתוף B144
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully