וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידע מבפנים: איך לפרסם בצורה נכונה בגוגל?

בשיתוף B144

18.2.2024 / 13:23

עד כמה חשובה כותרת המודעה, כמה כדאי להשקיע ומהי הנעה לפעולה? מורן ברמפר, Industry manager בגוגל, עם המדריך לפרסום נכון במנוע החיפוש הפופולרי. צפו

בווידאו: המדריך לפרסום נכון בגוגל/עריכה: גלעד מן מנהיים

כמעט כל בעלי עסקים - גדולים או קטנים - פרסמו או מפרסמים בגוגל בדרך קבע. מדובר הרי, במנוע החיפוש הגדול בעולם. אבל למה בכלל לפרסם בגוגל מלכתחילה ואיך מפרסמים בצורה נכונה? ביקשנו ממורן ברמפר, Industry manager בגוגל ישראל, טיפים לפרסום נכון בגוגל, ויצאנו עם לא מעט תובנות.

"אז למה בעצם לפרסם בגוגל?", אומרת מורן. "כולם יודעים שגוגל זה מנוע החיפוש הכי גדול בעולם. כולנו מחפשים, שואלים וחוקרים בגוגל. בתור בעלי עסקים, אם מישהו חיפש אתכם או שירות הרלוונטי לעסק שלכם, אתם רוצים להיות שם וככה להגיע לעוד לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם".

מורן ממשיכה: "לפרסום בגוגל שני יתרונות משמעותיים. היתרון המובהק של גוגל הוא ברור - דיוק המודעה שלכם ברגע הנכון וליוזר הנכון. המודעות שלכם יופיעו רק למי שחיפש אתכם או חיפוש שרלוונטי לעסק שלכם. היתרון השני - עלויות. בתור בעלי עסקים, תקציבי הפרסום הם סוגיה משמעותית. שיטת הפרסום בגוגל נקראת Pay Per Click, כלומר אם לא יקליקו על המודעה שלכם - אתם לא משלמים. בנוסף, כל הנושא של ניהול הפרסום ותקציבי הפרסום הוא לגמרי בשליטה שלכם - אתם קובעים מה התקציב ומה המקסימום שאתם מוכנים לשלם על כל קליק".

אז האם מי שמשלם את הסכום הגבוה ביותר יופיע בהכרח במקום הראשון, עד כמה חשובות הכותרות ומה לגבי טיפים נוספים? צפו בכתבה המלאה בנגן הווידאו שלמעלה.

לטיפים נוספים מאקדמיית מומחי הדיגיטל של B144 לחצו כאן>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully