וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוררת השראה: האישה שהצליחה להשתלב באחד הענפים הכי גבריים שיש

בשיתוף B144

7.3.2024 / 13:23

אחרי ששותפה של בעלה עזב את החנות המשותפת לחומרי בניין, אושרת שינסה מותניים ונכנסה לעסק המשפחתי: "אני מאמינה שנשים יכולות להצליח בכל תחום, גם בתחומים שנחשבים גבריים". ומה חושבים עליה הלקוחות?

אישה עם טאבלט בחנות חומרי בניין. ShutterStock
תחילת הדרך של אושרת בעולם שכולו גברי לא הייתה פשוטה/ShutterStock

ענף הבניין ידוע כענף גברי במיוחד - מאתרי הבנייה השונים הפזורים ברחבי הארץ ועד לחנויות למכירת חומרי בניין. אלא שאם תגיעו לחנות "מנשה חומרי בניין" בהרצליה, צפויה לכם הפתעה. את החנות מנהלת אושרת, שלא תמיד הרגישה חיבור לעולם הזה.

"הגעתי לעולם הזה במקרה," מספרת אושרת. "בעלי פתח את החנות ביחד עם שותף, שבסופו של דבר החליט לעזוב. ידעתי שהוא זקוק לעזרה, וכדי לסייע לו החלטתי להיכנס לעסק ולעזור לו בניהול החנות. בחודשים הראשונים לא ידעתי הרבה על העולם הזה, אבל למדתי המון תוך כדי תנועה".

תחילת הדרך של אושרת בעולם שכולו גברי לא הייתה פשוטה. "הלקוחות היו מופתעים לראות אישה בחנות לחומרי בניין," היא אומרת. "היו כאלה שלא האמינו שאני יכולה לעזור להם וחיפשו את בעלי. אבל עם הזמן צברתי ניסיון וידע, והלקוחות למדו להעריך אותי. כיום, חלק מהלקוחות הקבועים שלנו יודעים שאני יכולה לתת להם את השירות הטוב ביותר".

מנשה חומרי בניין. יח"צ,
החנות של מנשה ואושרת/יח"צ

"אם מישהו מתקשר לחנות, הוא ישר מבקש גבר שיעזור לו"

"אני מאוד אוהבת את העולם הזה", מוסיפה אושרת. "זאת למרות שהוא מאוד לא נשי. למעשה, אחוז העבודה שלי מול נשים הוא כמעט אפסי ולעתים גברים מתייחסים בצורה לא מאוד יפה. אם מישהו מתקשר לחנות הוא ישר מבקש גבר שיעזור לו".

אושרת עושה הכול מהכול בעסק; היא משמשת כמוכרת, יועצת וגם מנהלת את החשבונות, מטפלת בבירוקרטיה ומתמודדת עם כל האתגרים הכרוכים בניהול עסק. "אני נהנית מאוד מהעבודה שלי," אומרת אושרת. "אני אוהבת את האתגרים, את הקשר עם הלקוחות ואת תחושת הסיפוק שאני מקבלת כשאני מצליחה לעזור להם. אני מאמינה שנשים יכולות להצליח בכל תחום, גם בתחומים שנחשבים גבריים".

"לסיום, אני ממליצה תמיד להיעזר בבעל מקצוע אם לא בטוחים איך לסדר או לתקן משהו", מסכמת אושרת.

סיפורה של אושרת הוא סיפור מעורר השראה סיפור מעורר השראה על אישה שלא מפחדת לקחת על עצמה אתגרים ולא מהססת לקפוץ למים לא מוכרים. היא מהווה מודל לחיקוי עבור נשים רבות שמעוניינות להצליח בתחומים שנחשבים מסורתיים לגברים.

לעמוד החנות באתר B144>>

לכל הטמבוריות באתר B144>>

בשיתוף B144
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully