וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים האלו יעזרו לכם לנקות את החלונות בבית כמו אנשי מקצוע

בשיתוף B144

7.5.2024 / 10:41

איך מתמודדים עם אבנית ומה לגבי לכלוכים קשים? שאלנו מומחה איך מבריקים חלונות. הטיפים בפנים

אישה מנקה חלון. ShutterStock
אז איך מנקים חלונות בצורה נכונה?/ShutterStock

חג הפסח כבר מאחורינו, ומי בכלל זוכר את הניקיונות המתישים והיסודיים של הבית? חודש מאי כבר איתנו, ואיתו גם האבק והלכלוך שמביא איתו מזג האוויר. גם אתם רוצים לנקות את הבית בצורה יסודית ולא בטוחים איך? פנינו לינון מחברת "אפאצ'י עבודות גובה בסנפלינג", שמתמחה בניקוי חלונות בגובה ובבתים פרטיים עוד משנת 2010, כדי לקבל את הטיפים הטובים ביותר לניקוי חלונות בבית.

הטיפים של ינון

"הפריט המומלץ ביותר לניקוי חלונות מבחינתי הוא מגב לניקוי חלונות", אומר ינון, שחברתו מתמחה בניקוי בגובה. "כל אחד שרוצה לשמור על חלונות נקיים חייב אחד כזה בבית. מאוד פשוט להשתמש בו והתוצאות מושלמות. כל מה שצריך לעשות הוא לקחת דלי עם מים, לטפטף כמה טיפות של נוזל ניקיון פנימה, לטבול את המגב ולשפשף את החלון, לא יותר מפעם או פעמיים".

ומה לגבי לכלוכים קשים שלא יוצאים?

"אם מנקים את החלונות בעזרת המגב ונותרים לכלוכים קשים, כמו סיליקון או שאריות בטון, יש סוג של כלי שנקרא סקרייפר. הוא קצת מזכיר שפכטל, אך הוא משולב עם סכין חדה שמסייעת להוריד לכלוכים קשים מחלונות".

האם יש דרך להוריד אבנית?

"כמובן. אם רוצים להוריד אבנית מהחלונות בבית, יש חומר עם חומצה שמיועד לחלונות, כולל לחלונות האמבטיה שהופכים לבנים עם השנים. פשוט שמים את החומר על החלון שאותו רוצים לנקות, ממתינים חצי שעה ומורידים אותו יחד עם כל הלכלוך".

באיזה מקרים מומלץ לפנות לאיש מקצוע?

"לעתים הלכלוכים כל כך קשים, עד שאי אפשר להוריד אותם מבלי להיעזר באיש מקצוע. אם מתעקשים ובכל זאת מנסים לטפל בהם לבד, עלולים לגרום לשריטות שלא יורדות. במקרים אלו אני ממליץ על איש מקצוע, כמו גם על ניקוי חלונות בגובה שזו למעשה המומחיות של החברה שלי".

לא מפחיד לעבוד בגובה?

"ממש לא. אותי מפחיד לעבוד על מחשב. אני זוכר שפעם מישהו צעק לי מלמטה שגם אם אתן לו מיליון דולר הוא לא יעלה לשם. צעקתי לו בחזרה שגם אם הוא יתן לי מיליון דולר אני לא מתיישב על מחשב".

אפאצ'י - ניקוי חלונות בגובה. עמוד הפייסבוק של אפאצ'י,
אפאצ'י - ניקוי חלונות בגובה/עמוד הפייסבוק של אפאצ'י
אפאצ'י - ניקוי חלונות בגובה. עמוד הפייסבוק של אפאצ'י,
אפאצ'י - ניקוי חלונות בגובה/עמוד הפייסבוק של אפאצ'י

קצת על חברת אפאצ'י

חברת "אפאצ'י עבודות גובה בסנפלינג", הוקמה בשנת 2010. מהקמתה ועד היום משתמשת החברה באמצעים הטכנולוגיים הכי מתקדמים בשיתוף עם צוות מקצועי ומיומן. החברה מבצעת את כל סוגי העבודות בגובה בצורה בטיחותית יחד עם כל התקנים, הרישיונות והביטוחים הדרושים על פי חוק. העבודה כוללת איטומים, צביעת מבנים, שיקום ועבודות בטון, חיזוקי שיש ופסיפס, הרחקת יונים, ניקיון חלונות ומבנים, התקנה ותיקון צנרות ומרזבים ופתרונות נוספים בגובה.

לכרטיס העסק באתר B144>>

לכל החברות לניקוי חלונות באתר B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully