וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכיב הסודי הזה הופך כל המבורגר ביתי לחלומי

בשיתוף B144

28.5.2024 / 13:23

לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי, פגשנו את הבעלים של ג'ק ביי בלאק, רשת הבת של בלאק, שנתן לנו טיפ מנצח להמבורגר ביתי מושלם

בווידאו: ביקרנו במסעדת ההמבורגרים ג'ק ביי בלאק/עריכה: גלעד מן מנהיים

בכל העולם חוגגים את יום ההמבורגר הבינלאומי, וגם כאן אצלנו בישראל. אחת מאותן רשתות שמציינות את היום החשוב הזה היא רשת ההמבורגרים ג'ק ביי בלאק, רשת הבת של בלאק - המונה שלושה סניפים. מה מייחד אותה משאר רשתות ההמבורגרים הישראליות? יצאנו לבדוק.

הסוד מאחורי ההצלחה

לרשת ג'ק ביי בלאק שיטת בישול ייחודית, שהופכת את ההמבורגר שלה ליוצא דופן. בניגוד לשיטות המסורתיות, ברשת משתמשים בפלנצ'ה מיוחדת המחממת את ההמבורגרים מלמעלה ומלמטה בו זמנית. שיטת חימום כפול זו מבטיחה שכל המבורגר מבושל בצורה אחידה ושומר על עסיסיותו, בדרך לקציצה צרובה בצורה מושלמת.

ויש גם טיפ מהמקצוענים

לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי, ביקשנו מהבעלים שלמה בן-אבי טיפ מנצח אחד להכנת ההמבורגר המושלם בבית. לדבריו, הוספת כמות קטנה של סודה לשתייה לתערובת הבשר הטחון יכולה לעשות הבדל משמעותי. סודה לשתייה עוזרת לרכך את הבשר ומשפרת את הטעמים הטבעיים שלו, בדרך להמבורגר שהוא גם עסיסי וגם טעים.

היישר מדרום אמריקה

חומרי גלם איכותיים הם אבן היסוד של כל מנה נהדרת, וכך מאמינים גם ברשת ההמבורגרים המובילה. הבשר האיכותי של הרשת מיובא מדרום אמריקה, הידועה בזכות הבקר האיכותי והטעים שגדל בשטחה. הבשר כמובן נטחן במקום זאת כדי להבטיח טריות וטעם מירביים.

חוויה קולינרית שאין שני לה

עם שיטת הבישול הייחודית שלה, בשר בקר דרום אמריקאי איכותי והקדשה לטריות, רשת ההמבורגרים הישראלית הזו מציעה חוויה קולינרית ייחודית ומבצע שווה במיוחד לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי - המבורגר 160 גרם עם תוספת של בצל מקורמל ב-39 שקל (עד גמר המלאי).

אז בין אם אתם פודיז או סתם חובבי המבורגר, ביקור באחד מהסניפים שלהם הוא חובה.

לכרטיס העסק>>
לכל ההמבורגריות באתר B144>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully