וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של מאמני הכושר: איך להישאר חזק ואנרגטי בכל גיל?

בשיתוף B144

14.8.2024 / 10:15

כיצד חוש המישוש יכול לסייע לשמור על כושר אחרי גיל 40? ציון, מאמן בחדר הכושר "גוף ראשון", מסביר על חשיבות האיזון בין אימוני כוח, אירובי וגמישות לחיים בריאים יותר ומספר כיצד ניתן לשפר את חוש המישוש בעזרת אימונים נכונים

בווידאו: איך להישאר חזק ואנרגטי בכל גיל?/עריכה: גלעד מן מנהיים

בעולם המודרני, שמירה על אורח חיים בריא הפכה לאתגר משמעותי עבור רבים מאיתנו. עם זאת, חשיבותה של פעילות גופנית סדירה ותזונה מאוזנת לבריאותנו הפיזית והנפשית אינה מוטלת בספק. כדי להבין טוב יותר כיצד ניתן לשלב כושר ותזונה נכונה בחיינו, וכיצד חוש המישוש יכול לסייע לנו במלאכה, פגשנו את ציון, מאמן כושר אישי ויועץ תזונה מנוסה מחדר הכושר "גוף ראשון" במרכז תל אביב. ציון חולק איתנו תובנות מניסיונו העשיר ומציע טיפים מעשיים לשיפור איכות החיים בכל גיל.

חשיבות חוש המישוש באימון

ציון מדגיש את החשיבות של תחושת המגע באימון, במיוחד עבור מבוגרים: "בעיקר אצל אנשים מבוגרים שהידיים רועדות להם, ברגע שהם תופסים דברים ולוחצים דברים ומחזיקים אותם, חוש המישוש עובד וזה מאוד חשוב בגיל הזה".

מסע של 90 יום לשינוי אמיתי

"יש לי תוכנית שנקראת '90 יום לשינוי'," מספר ציון בגאווה. "במשך 90 יום אני עוקב אחרי מתאמן, כולל בדיקת מדדים, אחוזי שומן והיקפים. אנחנו יושבים על התזונה שלו, בוחנים מה הוא אוכל, במה הוא עובד, כמה שעות יש לו להתאמן, וכל אימון משנה לו את תוכנית האימונים לפי הצורך".

גישה זו מדגישה את החשיבות של ליווי אישי ותוכנית מותאמת אישית לכל מתאמן, המביאה בחשבון את אורח חייו ומטרותיו האישיות.

אישה מרימה משקולות. ShutterStock
המסר העיקרי: כושר ותזונה נכונה הם מפתח לאיכות חיים טובה בכל גיל/ShutterStock

המפתח לכושר בגיל 40 ומעלה

לשאלה כיצד לשמור על הגוף ולהגיע לגילאים המאוחרים בכושר טוב, ציון מציע: "בעיקרון אם אנחנו עושים אימון אירובי, אימון כוח ואימון גמישות, אנחנו תוחמים את כל הקטע של הכושר שמתאים לנו לגיל ה-40 פלוס. זה גם עוזר לנו גם לשרוף שומן, וככה אנחנו מוכנים יותר לקיץ, לחיים בריאים יותר ואנרגטיים יותר".

תזונה מאוזנת לאנרגיה מוגברת

בנושא התזונה, ציון מדגיש את חשיבות האיזון: "כמובן שאנחנו צריכים את כל המרכיבים של התזונה - גם פחמימות, גם חלבונים ואת כל הוויטמינים. כל הדבר הזה יעזור לנו להיות אנרגטיים יותר ולשמור על אורח חיים בריא יותר".

תרגילי יסוד לחיזוק הגוף

ציון ממליץ על שלושה תרגילים בסיסיים לשמירה על אנרגיה וחיזוק הגוף:

סקוואט - "מחזק את שרירי השלד"
דדליפט - "מחזק גם את כל השרירים ומכין את הגוף למעשה לאימון עצמו"
לחיצות חזה בשכיבה - "עוצמתי מאוד וחשוב מאוד"

seperator

המסר העיקרי של ציון הוא שכושר ותזונה נכונה הם מפתח לאיכות חיים טובה בכל גיל. עם תוכנית מותאמת אישית, שילוב של אימוני כוח, אירובי וגמישות, ותזונה מאוזנת, כל אחד יכול לשפר את בריאותו ואיכות חייו. כפי שציון מדגים, עם הכוונה נכונה והתמדה, שינוי אמיתי אפשרי תוך 90 יום בלבד.

לכרטיס העסק של ציון באתר B144>>
לאינדקס מאמני הכושר באתר B144>>

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully